آرن کریپتو – ارز دیجیتال و رمز ارز – اخبار، بررسی، تحلیل و آموزش ارز های دیجیتال و رمز ارز

معرفی صرافی غیر متمرکز پنکیک سواپ Pancake Swap

آخرین مطالب

گسترش فعالیت و سرمایه ‌گذاری در حوزه ارز دیجیتال موجب شده که امروزه از روش های بسیاری کاربران اقدام به سرمایه ‌گذاری در این حوزه نمایند. مبادلات در این حوزه به روش های مختلف انجام می پذیرد. با این حال صرافی غیر متمرکز پنکیک سواپ بر روی شبکه بایننس به عنوان یک صرافی غیرمتمرکز شناخته می شود که با استفاده از این صرافی شما می توانید به کسب درآمد بپردازید.

پنکیک سواپ که بر روی زنجیره هوشمند بایننس طراحی شده است با پشتیبانی از توکن BEP-20 به فعالیت در این حوزه می پردازد. استفاده از مدل بازار ساز خودکار AAM در این صرافی موجب شده که کاربران بتوانند روی به ترید از طریق استخرهای نقدینگی بیاورند. این استخرها با پر شدن از سرمایه کاربران این امکان را به آن ها می دهد که بتوانند سرمایه ‌گذاری خود را بر این بستر انجام دهند. کاربران با واریز کردن نقدینگی خود به توکن BEP-20 می ‌توانند در ازای آن با دریافت توکن های ارائه دهنده نقدینگی LP یا FLIP سرمایه گذاری خود را انجام دهند. به همین منظور کاربران در صرافی غیر متمرکز پنکیک سواپ با استفاده از این توکن ها قسمتی از هزینه های معاملاتی خود را پرداخت خواهند کرد.

معرفی صرافی غیر متمرکز پنکیک سواپ Pancake Swap

صرافی غیرمتمرکز پنکیک سواپ چیست؟


یکی از مشهورترین صرافی های حال حاضر که به شکل غیر متمرکز فعالیت می کند صرافی پنکیک سواپ نام دارد. این صرافی با استفاده از زنجیره هوشمند بایننس در حوزه ارز دیجیتال مشغول به فعالیت است. با توجه به اینکه این صرافی از بایننس اسمارت چین استفاده می کند کاربران روی به استفاده از آن به شکل گسترده آورده اند. توجه داشته باشید که این صرافی به شکل غیر متمرکز بوده و شیوه کار با آن ها بسیار ساده تر از صرافی متمرکز است.

در صرافی غیر متمرکز پنکیک سواپ کاربران می ‌توانند معاملات خود را از طریق استخرهای نقدینگی انجام دهند. نحوه کار پنکیک سواپ مشابه sunshiswap و uniswap است. با این حال صرافی پنکیک سواپ از صرافی های سنتی استفاده نمی کند. در صرافی غیر متمرکز پنکیک سواپ بهره مندی از مدل بازار ساز اتوماتیک این امکان را به کاربران می دهد که بتوانند در یک استخر نقدینگی اقدام به سفارشات خرید و فروش خود نمایند. این عمل مستقیماً و بدون واسطه برای شما در دسترس خواهد بود.


تفاوت صرافی متمرکز و غیرمتمرکز


با توجه به نوع صرافی های موجود که به صورت متمرکز (EX) و غیر متمرکز
(DEX)  وجود دارند، کاربران می ‌توانند از هر کدام بهره‌ مند شوند. تفاوت هایی که در نوع صرافی ها وجود دارد می تواند شما را به انتخاب هر کدام ترغیب نماید.

برای فعالیت در حساب و صرافی متمرکز شما نیاز به باز کردن حساب خواهید داشت. با این حال صرافی غیر متمرکز این امکان را به شما می دهد که بدون نیاز به باز کردن حساب مشغول به فعالیت و انجام معامله در آن شوید.

در صرافی متمرکز احتمال مسدود شدن حساب کاربران همواره وجود خواهد داشت. در طرف مقابل صرافی های غیر متمرکز مانند صرافی پنکیک سواپ این امکان برای شما فراهم شده که همواره بدون مسدود شدن اقدام به فعالیت نمایید.

از دیگر مزایای استفاده از صرافی غیر متمرکز عدم احتمال هک شدن توسط کاربران و هکرها خواهد بود. این در حالی است که در صرافی متمرکز شما همواره در معرض هک قرار خواهید داشت.

نوع طراحی صرافی متمرکز به گونه ای است که شما جهت انجام معاملات خود نیاز به یک واسطه خواهید داشت. با این وجود در صرافی غیر متمرکز معاملات بدون واسطه و به شکل مستقیم انجام خواهد پذیرفت.

سرعت بالای صرافی متمرکز از مزایای انتخاب این صرافی نسبت به صرافی غیر متمرکز محسوب می شود. سرعت معاملات در صرافی غیر متمرکز نسبت به صرافی متمرکز به شکل کمتر انجام می پذیرد. خدمات بیشتر و کاربردی تری که صرافی متمرکز دارد کاربران را به استفاده از صرافی غیر متمرکز ترغیب می کند. از دیگر مزایا و ویژگی‌ های استفاده از صرافی متمرکز می توان به امنیت بالاتر نسبت به صرافی غیر متمرکز اشاره کرد.

با توجه به شرایط و ویژگی ‌های بیان شده می ‌توان گفت که صرافی غیر متمرکز پنکیک سواپ نیاز به ساخت حساب کاربری نخواهد داشت. علاوه بر این شما می توانید به صورت مداوم و بدون ترس مسدود شدن اقدام به فعالیت در این حوزه نمایید.


نحوه کار با صرافی غیر متمرکز پنکیک سواپ


حال که با تفاوت صرافی های متمرکز و غیرمتمرکز آشنا شده اید، می توانید روی به انتخاب گزینه مناسب آورید. صرافی پنکیک سواپ با توجه به ویژگی هایی که دارد می تواند نیازهای شما را در انجام معاملات در حوزه ارز دیجیتال برطرف نماید. برای کار و فعالیت در صرافی پنکیک سواپ شما می توانید به چند روش عمل کنید.

استفاده از تراست والت همواره مد نظر کاربران قرار گرفته است. شما می توانید برای فعالیت در صرافی از این روش، ابتدا با وارد شدن به کیف پول تراست والت خود با انتخاب گزینه پنکیک سوآپ اقدام به فعالیت در این حوزه نمایید.

شما می توانید با انتخاب صرافی پنکیک سواپ و انتخاب ارز مورد نظر خود اقدام به معامله  نمایید. در این حالت شما می ‌توانید برخی از ارزهای خود مانند BNB را ارائه داده و در ازای آن با خرید CAKE به معامله و ترید بپردازیم.

از دیگر روش های استفاده و فعالیت در صرافی غیر متمرکز پنکیک سواپ می ‌توان به متامسک، کیف پول بایننس چین، safepal wallet, walletcinnect و tokenpocjet اشاره کرد.


امنیت صرافی پنکیک سواپ


همانگونه که اشاره کردیم در استفاده از صرافی های غیرمتمرکز امکان هک شدن شما وجود ندارد. این شرایط موجب می ‌شود که با امنیت بالایی از لحاظ مواجهه با هکرها در امان بمانید. با این حال توجه داشته باشید که در صرافی های غیرمتمرکز احتمال وقوع باگ برای شما همواره وجود خواهد داشت.

سخن پایانی

به مانند تمام پروتکل های دیگر استفاده از صرافی غیر متمرکز پنکیک سواپ نیز می تواند با خطراتی برای شما همراه باشد. با این حال با توجه به اینکه زنجیره هوشمند بایننس سعی در ایجاد حالت امنیتی مناسب دارد، می تواند شما را نسبت به انجام فعالیت در این حوزه قانع نماید. دقت داشته باشید که فعالیت در پنکیک سواپ برای شما کمترین میزان کارمزد را در پی خواهد داشت. چنانچه قصد فعالیت و سرمایه ‌گذاری در حوزه ارز دیجیتال را دارید می توانید از صرافی غیر متمرکز پنکیک سواپ استفاده نمایید. معاملات سریع و ارزان در این حوزه به شما کمک می کند تا به راحتی بتوانید اقدام به خرید و فروش توکن مورد نظر نمایید.

این پیام خطا فقط برای مدیران وردپرس قابل مشاهده است
There has been a problem with your Instagram Feed.
نام صرافی لینک ثبت نام با تخفیف

 

 

کوینکس

 

 

بای بیت

 

 

کوکوین

 

 

اوککس

 

 

کوین لوکالی

نام صرافی لینک ثبت نام

کوینکس

بای بیت

کوکوین

اوککس

کوین لوکالی

لازم به ذکر است که برای جلوگیری از مسدودی حساب، بهتر است از IP های خارج از ایران هنگام استفاده از صرافی ها استفاده نمایید

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments