آرن کریپتو – ارز دیجیتال و رمز ارز – اخبار، بررسی، تحلیل و آموزش ارز های دیجیتال و رمز ارز

معرفی رمز ارز امپ (AMP)

آخرین مطالب

رمز ارز امپ، یکی از هزاران رمز ارز موجود در این کره ی خاکی است که بر روی بلاک چین اتریوم ساخته شده و به صورت ارز دیجیتال غیر متمرکز فعالیت می کند. امنیت این ارز دیجیتال اولویت آن است و سازندگان و طراحان این ارز، روی امنیت این شبکه زمان زیادی را گذاشته اند. چیزی که باعث می شود؛ اعتبار مبادلات ارزی ارز دیجیتال AMP بالا برود؛ امنیت و برگشت ناپذیری تراکنش این ارز دیجیتال می باشد. لازم است این نکته را در این قسمت متذکر شویم که پروسه ی تایید تراکنش های ارزهای دیجیتال بنابر نوع ارز و صرافی های استفاده شده، ممکن است چند ثانیه، چند ساعت و یا حتی چند روز طول بکشد. لذا با طولانی شدن زمان تا چند روز (کمتر از یک هفته) جای نگرانی نیست. در این صورت شما می توانید با گذاشتن یک وثیقه توکن امپ، ارزش تراکنش خود را تضمین کنید. زمانی که اجماع برای آن تراکنش خاص به دست آمد؛ می توان توکن های امپی را که به عنوان وثیقه استفاده شده اند و اکنون آزاد گشته اند؛ برای تضمین یک تراکنش دیگر مورد استفاده قرار داد. در نظر داشته باشید که اگر اجماع برای یک تراکنش خاص به دست نیامد؛ می توان توکن های امپ وثیقه را برای جبران خسارت لیکوئید کرد.

معرفی رمز ارز امپ (AMP)

ارزش جهانی بازار ارز دیجیتال AMP

شما به عنوان سرمایه گذار حق دارید که بدانید ارز مورد نظرتان، چه روندی را طی می کند و در چه جایگاهی قرار دارد. در این قسمت این خواسته ی شما محقق خواهد شد. ارزش جهانی بازار ارز امپ 2.88 میلیارد دلار است. قیمت هر واحد امپ برابر 0.068092 دلار با احتساب نرخ تتر 29165 تومان معادل 1985 تومان می باشد. تتر یک ارز دیجیتال ثابت است که قیمت آن تغییری نمی کند و مبنایی است برای سنجیدن ارزش ارزهای دیجیتال. تتر در واقع معادل دلار می باشد که می توان گفت تبدیل دلار به ارز دیجیتال که یک نرخ ثابتی دارد؛ تتر خوانده می شود. حجم مبادلات روزانه ی این ارز 276.2 میلیون دلار می باشد. بالاترین قیمت امپ در تاریخ 24 خرداد 1400 معادل 14 ژوئن 2021 اتفاق افتاد که برابر 0.12 دلار بوده است. تعداد واحدهای در گردش ارز دیجیتال امپ 42.23 میلیارد و تعداد کل واحدهای آن 92.55 میلیارد می باشد. هم چنین برای معاملات و مبادلات این ارز می توانید از صرافی  Uniswap (V2) استفاده نمایید. سهم معاملات روزانه ی این ارز 35.11 درصد حجم معاملات می باشد. بنابراین همان طور که مشاهده می کنید؛ نکات زیادی در حوزه ی ارزهای دیجیتال وجود دارد که شما باید بیاموزید. البته شاید فرا گرفتن تمامی این نکات برای شما دشوار باشد و وقت زیادی را نیز بطلبد. در این صورت شما می توانید از کار گروهی یا تیم ورک (Team Work) کمک بگیرید. با این کار شما از تجربه ها و دانش افراد مختلف برای رسیدن به یک هدف استفاده می کنید و مسیر موفقیت برای شما هموارتر خواهد بود.

ارز دیجیتال امپ

کیف پول های حمایت کننده از ارز دیجیتال AMP

تصور کنید شما ارز دیجیتال را در صرافی قابل اطمینان خریداری کرده اید و برای مدت ها قصد خرید و فروش و مبادله ی آن را نیز ندارید. در این صورت شما باید ارزهای خود را در کیف پول های مخصوص ارزهای دیجیتال نگهداری کنید. این کیف پول ها در دو نوع نرم افزاری و سخت افزاری در بازار موجود هستند. هر کیف پول می تواند فقط از یک رمز ارز و یا مجموعه ای از رمز ارزها حمایت کند. پس از نصب کیف پول نرم افزاری در تلفن همراه و یا لپتاپ خود، برای امنیت آن سیستم به شما 12 کلمه ی انگلیسی را به ترتیب به عنوان رمز کیف پولتان خواهد داد. توجه داشته باشید؛ هر کس که این 12 کلمه را داشته باشد و ترتیب آن را نیز بداند؛ می تواند به کیف پول و ارزهای شما دسترسی داشته باشد. لذا در حفظ و نگهداری این کلمات نهایت دقت را داشته باشید. در خصوص کیف پول های سخت افزاری به عرضتان می رسانیم که این کیف پول ها با استفاده از یو اس بی به رایانه ی شما متصل می شوند و شما می توانید اطلاعات خود را داخل بررسی کنید. ضمن این که برای رمزگذاری این کیف پول ها از شیوه های پیشرفته ی رمزگذاری استفاده شده است. بنابراین امنیت کیف پول های سخت افزاری بیشتر از کیف پول های نرم افزاری می باشد. در نتیجه از قیمت بالاتری نیز برخوردارند. در ادامه به بررسی انواع کیف پول های حمایت کننده از ارز دیجیتال AMP می پردازیم.

  1. کیف پول سخت افزاری لجر (Ledger): اگر ارزش دارایی های دیجیتال شما زیاد می باشد و قصد تعامل آن را ندارید؛ پیشنهاد می کنیم برای حفظ بیشتر امنیت آن از کیف پول های سخت افزاری مانند لجر استفاده کنید. کیف پول لجر، یکی از کیف پول های با امنیت بالاست که در میان فعالان حوزه ی ارز دیجیتال به خوبی شناخته شده است. این کیف پول از رمز ارزهای زیادی حمایت و پشتیبانی می کند که ارز دیجیتال امپ نیز جزء این ارزها می باشد.
  2. کیف پول سخت افزاری ترزور (Trezor): یکی دیگر از کیف پول های سخت افزاری ایمن برای نگهداری ارز امپ، کیف پول ترزور می باشد. یکی از مزیت هایی که کیف پول های سخت افزاری دارند این است که در صورت به سرقت رفتن و یا گم شدن کیف پولتان، امکان بازگرداندن اطلاعات حساب خود را دارید. در واقع شما می توانید با داشتن یک سری کلمات، به اطلاعات خود دسترسی داشته باشید.
  3. کیف پول نرم افزاری متامسک (Metamask): لازم به ذکر است که برخی از کیف پول های نرم افزاری فقط نسخه ی دسکتاپ را دارند و برخی دیگر فقط نسخه ی تلفن های همراه را دارند و فقط در این سیستم ها نصب می شوند. این در حالی است که انواع دیگر کیف پول های نرم افزاری، هر دو نسخه ی تلفن های همراه و دسکتاپ را دارند. به این ترتیب هم در تلفن همراه و هم در رایانه نصب می شوند. کیف پول نرم افزاری متامسک نیز دارای نسخه ی موبایلی نیز می باشد. این کیف پول برای نگهداری رمز ارز دیجیتال AMP گزینه ی مناسبی می باشد.
  4. کیف پول نرم افزاری تراست ولت (Trust wallet): این کیف پول، یکی از ولت هایی است که از ارز امپ پشتیبانی می کند. لذا در صورتی که دارایی های امپ شما زیاد نمی باشد؛ می توانید روی امنیت این کیف پول حساب کنید. ضمن این که هنگام دریافت نسخه ی تراست ولت، در نظر داشته باشید که حتما از منابع معتبر آن را تهیه کنید. کیف پول مزبور برای گوشی های اپل و اندروید قابل نصب و اجرا می باشد. لذا دغدغه ی این موضوع را نداشته باشید.
  5. کیف پول نرم افزاری کوینومی (Coinomi): این کیف پول در ابتدا فقط برای تلفن های همراه قابل اجرا بود ولی بعدها نسخه ی دسکتاپ آن نیز طراحی و در دسترس کاربران قرار گرفت. محیط کاربری این کیف پول ساده بوده و برای تازه کاران بسیار قابل فهم و آسان است. اگر بخواهیم امنیت این کیف پول را بررسی کنیم؛ باید بگوییم که این کیف پول از نظر ایمنی چندان طرفدار و محبوبیت ندارد. علت این است که در سال 2019، کیف پول کوینومی یکی از کاربران هک شد و تمام اطلاعات آن به سرقت رفت. از آن تاریخ به بعد، تمامی کاربران ارزهای خود را به کیف پولی دیگر انتقال دادند و دیگر کسی برای نگهداری ارزهای زیاد و قیمتی خود از این کیف پول استفاده نکرد.
  6. کیف پول نرم افزاری اکسودوس (Exodus): این کیف پول علاوه بر پشتیبانی از ارز دیجیتال AMP، از ارزهای بیت کوین، اتریوم و مونرو نیز حمایت می کند. امنیت این کیف پول نیز تا اینجای کار قابل قبول بوده است. لذا از محبوبیت ویژه ای میان فعالان ارز دیجیتال برخوردار است.
  7. کیف پول نرم افزاری اتمیک ولت (Atomic Wallet): این کیف پول یکی از کیف پول هایی است که از توکن AMP پشتیبانی می کند. هم چنین کاربران می توانند هم از نسخه ی ویندوز این کیف پول و هم از نسخه ی اپلیکیشن موبایل آن استفاده نمایند. توسعه دهندگان و سازندگان این کیف پول ادعا می کنند؛ سه اصل ویژه ای که در کیف پول اتمیک ولت رعایت می شوند عبارتند از: 1- نامتمرکز بودن 2- ناشناس بودن کاربرها (هر کاربر یک شماره ی مختص به خود را دارد و با آن از سایرین تفکیک داده می شود؛ مانند شماره حساب بانکی) 3- امنیت بالا.
  8. کیف پول نرم افزاری لومی ولت (Lumi Wallet): این کیف پول را می توان به عنوان یکی از جامع ترین کیف پول های حوزه ی ارز دیجیتال معرفی کرد. چرا که امکان خرید و نگهداری بیش از 1200 ارز دیجیتال از جمله رمز ارز امپ در این کیف پول فراهم شده است. برای شروع فعالیت در کیف پول مذکور، می توانید بدون وارد کردن اطلاعات شخصی و کاملا رایگان در این کیف پول ثبت نام کنید.
ارز دیجیتال امپ

جزئیات مبادلات ارزی در صرافی ها

اگر شما پس از این که ارز دیجیتال AMP را از صرافی های پشتیبانی کننده خریداری کردید؛ قصد معامله و مبادله ی آن را با سایر ارزها دارید؛ باید ارز خود را در صرافی ها نگه دارید. امنیت ارزهای خریداری شده توسط شما که در صرافی ها نگهداری شده اند؛ به عهده ی صرافی می باشد. بنابراین یک صرافی معتبر و نام آشنا را انتخاب کنید. ضمن این که برای معامله و مبادله ی ارزها در هر صرافی یک مقداری به عنوان کارمزد از شما کسر خواهد شد. بنابراین انتخاب صرافی مناسبی که کارمزد کمتری داشته باشد و از ارز دیجیتال مورد نظر شما حمایت کند؛ بسیار حائز اهمیت می باشد. سود کردن در این معاملات و مبادلات ارزی، کاملا به آموزش شما و نحوه ی تحلیل تکنیکال شما باز می گردد. هر چه شما بتوانید نمودارهای ارزی را به خوبی تحلیل و بررسی کنید؛ بهتر می توانید آینده ی ارزی و نحوه ی سوددهی آن را نیز تشخیص دهید.

این پیام خطا فقط برای مدیران وردپرس قابل مشاهده است
There has been a problem with your Instagram Feed.
نام صرافی لینک ثبت نام با تخفیف

 

 

کوینکس

 

 

بای بیت

 

 

کوکوین

 

 

اوککس

 

 

کوین لوکالی

نام صرافی لینک ثبت نام

کوینکس

بای بیت

کوکوین

اوککس

کوین لوکالی

لازم به ذکر است که برای جلوگیری از مسدودی حساب، بهتر است از IP های خارج از ایران هنگام استفاده از صرافی ها استفاده نمایید

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments