آرن کریپتو – ارز دیجیتال و رمز ارز – اخبار، بررسی، تحلیل و آموزش ارز های دیجیتال و رمز ارز

معرفی ارز دیجیتال BTT (بیت تورنت)

آخرین مطالب

شبکه ی بیت تورنت در اوایل سال 2000، با راه اندازی نرم افزاری که اشتراک فایل ها را از طریق شبکه های همتا به همتا تسهیل می کرد؛ بسیار مورد توجه قرار گرفت. این توجه و حمایت به طور ویژه از طرف گروه علاقه مندان به موسیقی و فیلم صورت گرفت. در واقع در این روش به جای این که کاربر فایل ها را از یک سرور دانلود و یا آپلود کند؛ کاربران از طریق نرم افزار بیت تورنت به مجموعه ای از کامپیوترها می پیوستند که به واسطه ی آن می توانستند؛ فایل ها و داده های خود را با یک دیگر مبادله کنند. لازم به ذکر است که این کارها در گذشته به صورت رایگان انجام می گرفت. تا جایی که در سال 2019 شبکه ی بیت تورنت تصمیم به کسب درآمد از این خدماتش گرفت و نرم افزار بیت تورنت توسط بنیاد ترون خریداری شد. در نهایت توسط مالک جدید این شبکه، توکن BTT معرفی شد و این امر به گسترش پروتکل این مجموعه و ترغیب شرکت کنندگان بیت تورنت موثر واقع شد.

ارز دیجیتال BTT

ارزش جهانی ارز دیجیتال بیت تورنت در بازار دیجیتال

شما به عنوان سرمایه گذار حق دارید که بدانید در کجا سرمایه گذاری می کنید و آینده ی این سرمایه گذاری چیست؟ در این قسمت این خواسته ی شما را تحقق می بخشیم.

ارزش بازار ارز دیجیتال BTT در حدود 2.25 میلیارد دلار است و در رتبه ی 69 بازار جهانی قرار دارد. سهم این ارز دیجیتال حدود 0.08 درصد سهم کل بازار است. هر واحد از بیت تورنت 0.003415 دلار با احتساب نرخ تتر 28669 تومان معادل 97 تومان می باشد. حجم مبادلات روزانه ی این ارز 403.94 میلیون دلار است که رقم قابل تاملی است و ارزش ریسک را دارد؛ منتها با مطالعه و دانش قبلی. لازم به ذکر است که بالاترین قیمت بیت تورنت در تاریخ 16 فروردین 1400 شمسی معادل 5 آوریل 2021، برابر 0.01 دلار بوده است. به طور کلی تعداد واحدهای در گردش این ارز در حال حاضر 659.95 میلیارد و تعداد کل واحدهای ارز مزبور 990 میلیارد می باشد.

صرافی های پشتیبانی کننده ی ارز بیت تورنت

همان طور که احتمالا از فعالان حوزه ی ارزهای دیجیتال شنیده اید؛ برای مبادلات ارزی و خرید و فروش ارز دیجیتال BTT باید به صرافی های پشتیبانی کننده ی آن مراجعه کنید. بهره گیری از صرافی های خارجی بسیار به صرفه تر از صرافی های داخلی است. چرا که صرافی های داخلی برای فروش ارزهای دیجیتال، کارمزد بیشتری را نسبت به صرافی های خارجی دریافت می کنند.

  1. صرافی بایننس (Binance ): یکی از معروف ترین و محبوب ترین صرافی های بازار دیجیتال، صرافی بایننس می باشد. حجم معاملات روزانه ی این صرافی بسیار بالا بوده و از رمز ارزهای زیادی نیز حمایت و پشتیبانی می کند.
  2. صرافی HBTC : صرافی مورد بحث توسط آقای James Ju تاسیس شده است که این فرد سابقا مدیر صرافی هیوبی گلوبال نیز بوده است. از ویژگی های این صرافی می توانیم بگوییم که این صرافی می تواند همزمان میلیون ها معامله را ساپورت و حمایت کند.
  3. صرافی هیوبی گلوبال (Huobi Global): این صرافی علاوه بر پشتیبانی از رمز ارز بیت تورنت از ارزهای دیجیتال دیگر مانند بیت کوین، لایت کوین، اتریوم، ایاس، کاردانو و … نیز حمایت می کند. لازم به ذکر است که 20.52 درصد از حجم معاملات روزانه ی ارز بیت تورنت متعلق به این صرافی می باشد.
  4. صرافی Biki : این صرافی یک صرافی متمرکز است که بستری را برای انجام معاملات بیش از 150 رمز ارز پایه و 280 جفت معاملاتی فراهم می نماید.
  5. صرافی OKEx : صرافی اوکی اکسچنج از صرافی های آنلاین است که در حوزه ی معاملات رمز ارزها بسیار توسعه یافته است.
ارز دیجیتال BTT

کیف پول های مناسب برای ذخیره ی دارایی های دیجیتال

کیف پول های مناسب برای ذخیره ی دارایی های دیجیتال عموما به صورت نرم افزاری و یا سخت افزاری در بازار موجود هستند. کیف پول های سخت افزاری از امنیت بالاتری بهره مندند لذا قیمت بالاتری نیز دارند. کیف پول های نرم افزاری به راحتی در گوش موبایل و رایانه نصب می شوند و می توان آن را با خود به راحتی جابجا نمود. این در حالی است که صرافی هایی که بستر معاملاتی ارزی شما هستند؛ اصلا مکان مناسبی برای ذخیره ی ارزهای دیجیتال نیست. چرا که بارها دیده شده است که صرافی هایی هک شده اند و تمام دارایی های کاربران نیز به سرقت رفته است. لازم به ذکر است که اگر دارایی های دیجیتال شما، دارای ارزش قابل توجهی است؛ حتما از کیف پول های سخت افزاری برای نگهداری آن ها استفاده نمایید. چرا که این کیف پول ها از تکنیک های پیشرفته ای برای رمز گذاری استفاده می کنند. ضمن این که دیده شده است کیف پول های نرم افزاری نیز هک شده اند که البته خیلی شایع نمی باشد.

  1. کیف پول سخت افزاری لجر نانو اس (Ledger Nano S ): این کیف پول سخت افزاری بسیار در بین فعالان ارزهای دیجیتال شناخته شده است. شما نیز می توانید در صورتی که دارایی های بیت تورنت زیادی دارید؛ از این کیف پول بهره گیرید.
  2. کیف پول Tron Wallet: این کیف پول یک کیف پول همتا به همتا با امنیت بالاست که به تنهایی یک صرافی ترون نیز به حساب می آید. این کیف پول یک والت نرم افزاری است که قابلیت بارگذاری و نصب بر روی انواع سیستم ها نظیر مک، لینوکس، ویندوز، اندروید و آی او اس را دارد. پس از این که کیف پول مزبور را بر روی سیستم خود نصب کردید؛ با استفاده از رمز عبور و یک عبارت 24 کلمه ای، اطلاعات حساب شما رمزنگاری خواهد شد.
  3. کیف پول های Exodus  و io: همان طور که بیان کردیم ترون والت، کیف پول رسمی ارز ترون به حساب می آید. به علاوه برای ذخیره ی این ارز می توانید از دو کیف پول نرم افزاری به نام های Gate.io و Exodus  نیز استفاده کنید. هم چنین از این کیف پول ها نیز می توانید برای ذخیره ی ارز دیجیتال BTT نیز بهره گیرید. چرا که همان طور که گفتیم این ارزها به نوعی به هم وابسته و مرتبط هستند.

قابلیت استخراج برای ارزهای دیجیتال مختلف

برخی از ارزهای دیجیتال قابلیت استخراج دارند و می توان با عملیاتی آن ها را استخراج نمود. این در حالی است که برخی دیگر از ارزهای دیجیتال، قابلیت استخراج ندارند. در این قسمت قصد داریم که این قابلیت را برای ارز دیجیتال بیت تورنت مورد بررسی قرار دهیم. باید بگوییم که ارز دیجیتال بیت تورنت از الگوریتم DPoS  پیروی می کند؛ به همین دلیل این ارز دارای قابلیت استخراج نمی باشد. در واقع می توان این طور نتیجه گرفت که رمز ارزهایی دارای قابلیت استخراج هستند که از الگوریتم اثبات کار و یا PoW  در ساختار خود استفاده می کنند.

خدمات و ویژگی های رمز ارز بیت تورنت:

    در یک کلام خلاصه و مختصر به عرضتان می رسانیم که هدف ارز دیجیتال BTT، اتصال دو شبکه ی بیت تورنت و ترون با یک اینترنت غیر متمرکز و جدید بود. در ادامه برای تحقق این هدف، خدماتی باید ارائه گردد که توصیف آن به شرح ذیل است:

  1. خدمات تحویل محتوای غیر متمرکز: همان طور که پیشتر بیان کردیم؛ شبکه ی بیت تورنت قصد دارد برای کاربران بستری را فراهم کند که آن ها به جای دانلود فایل ها از یک سرور فایل را از یک کامپیوتر که تمامی متقاضیان به آن وصلند؛ دریافت کنند. در این سیستم هدف ایجاد یک سیستم برای توزیع و عرضه ی مطالب است. به ویژه آن چه که در برابر هکرها و سانسور کنندگان مقاوم است.
  2. همان طور که به عرضتان رساندیم؛ در گذشته خدمات شبکه ی ارز دیجیتال BTT به صورت رایگان برای تمام عموم انجام می شد. این در حالی است که اکنون برای این خدمات باید هزینه ای را پرداخت کنید که با استفاده از توکن BTT می توانید این کار را انجام دهید.
  3. ویژگی سوم این است که کاربران خاص می توانند؛ محتوای خود را مبتنی بر URL  بازیابی کنند. این ویژگی برای کاربرانی که می خواهند از کنترل شبکه آی پی جلوگیری کنند و هم چنین کاربرانی که با تلفن همراه متصل می شوند و غالبا به وای فای وصلند؛ بسیار حائز اهمیت است.
معرفی ارز دیجیتال BTT (بیت تورنت)

آینده ی ارز دیجیتال بی تی تی

گفته می شود که در سال جاری ارز دیجیتال BTT با شبکه هایی مانند آمازون، اسپاتیفای و نتفلیکس قرار همکاری گذاشته است. این همکاری مسلما در آینده ی درخشان و رو به پیشرفت این ارز محبوب، بسیار تاثیر خواهد گذاشت و قیمت آن را به شدت افزایش خواهد داد. با توجه رتبه ی عالی این ارز در بین ارزهای دیجیتال فعال، مشخص می شود که با گذشت حدود دو سال از راه اندازی این ارز، پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته است. بنابراین این فرصتی است برای کسانی که سرمایه ی چندانی ندارند و قصد دارند وارد دنیای ارز دیجیتال شوند. فرصتی که می توان از آن بهترین استفاده را کرد و سرمایه ی اندک خود را با سودی بی نظیر به چندین برابر افزایش داد. حتی این ارز قابلیت این را دارد که در چند سال آینده در جمع 10 ارز دیجیتال برتر کره ی زمین (لفظ کره ی زمین به جای لفظ جهان، چرا که جهان چیزی فراتر از دنیای کنونی ما و این کره ی خاکی است) قرار بگیرد.

    به ازای خرید و فروش و مبادلات ارز دیجیتال BTT، این سیستم کارمزد دریافت نمی کند که یکی از مزایای ویژه ی آن است. از مزایای دیگر این شبکه می توان به ایجاد انگیزه برای کاربر و توسعه پایدار اکوسیستم اشاره کرد. معایب این شبکه نیز عبارتند از: 1- بازاریابی گسترده ی شبکه ی مزبور شک برانگیز می باشد. 2- توکن BTT تضمینی برای افزایش سرعت شبکه ی بیت تورنت ندارد.

    به هر حال ورود به دنیای بورس و ارزهای دیجیتال، یک کار پر ریسک است که می توان با علم به این کار و دانش کافی، ریسک کار را پایین آورد.

این پیام خطا فقط برای مدیران وردپرس قابل مشاهده است
There has been a problem with your Instagram Feed.
نام صرافی لینک ثبت نام با تخفیف

 

 

کوینکس

 

 

بای بیت

 

 

کوکوین

 

 

اوککس

 

 

کوین لوکالی

نام صرافی لینک ثبت نام

کوینکس

بای بیت

کوکوین

اوککس

کوین لوکالی

لازم به ذکر است که برای جلوگیری از مسدودی حساب، بهتر است از IP های خارج از ایران هنگام استفاده از صرافی ها استفاده نمایید

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments