آرن کریپتو – ارز دیجیتال و رمز ارز – اخبار، بررسی، تحلیل و آموزش ارز های دیجیتال و رمز ارز

بازی بلاکچینی AXIE INFINITY

آخرین مطالب

امروزه یک بازی جدیدی به نام اکسی اینفینیتی موجب ایجاد سر و صدای زیادی در بازار مالی شده است که مبتنی بر بلاکچین بوده و منجر به رشد قابل توجه رمز ارز اختصاصی شده است. بازی بلاکچینی AXIE INFINITY این روزه ها بر دنیای توکن های غیر قابل تعویض تسلط زیادی پیدا کرده است. بازی بلاکچینی AXIE INFINITY یک بازی نقش آفرین نوبتی می باشد  که به بازی کننده ها این امکان را می دهد تا هیولاهای کوچک و توکنیزه شده ای را به نام های اکسی ها خریداری کرده و بزرگ کنند. کاربران با آموزش این اکسی ها، آن ها را به فروش می رسانند و آخر سر این هیولاهای بزرگ شده را به رقابت همدیگر در می آورند. هر کدام از این اکسی ها دارای ویژگی های متفاوتی می باشند و همین امر در میدان نبرد نقش به سزایی را برای آن ها تعیین می کند.

بازی بلاکچینی AXIE INFINITY

بازی بلاکچینی یک نوع توکن ان اف تی هستند که نزدیک به یک سال است بر روی دنیای کریپتو کارنسی تسلط زیادی پیدا کرده است. در یک ماه اخیر اکسی ها یکی از پر فروش ترین توکن های غیر قابل تعویض می باشند که نزدیک به دویست میلیون دلار از آن ها به فروش رفته است. رمز ارز بازی بلاکچینی AXIE INFINITY، اکسی اینفینیتی شاردز نام دارد و نماد اختصاری آن AXS می باشد. این رمز ارز در ماه های گذشته رشد زیادی را داشته که از 3 دلار به 54 دلار نیز ارتقا یافته است. همین امر موجب شده است که قیمت این رمز ارز به صورت قابل توجه افزایش پیدا کند. با افزایش قیمت رمز ارز اکسی اینفینیتی شاردز، قیمت توکن معجون کوچک عشق یا همان توکن داخل بازی اکسی اینفینیتی نیز در این مدت کوتاه، از یک دهم دلار به 28 دهم دلار رسیده است. توکن معجون کوچک عشق، یک توکن مبتنی بر استاندارد ERC-20  است که از آن برای تولید اکسی ها استفاده می شود. با افزایش میزان تولید اکسی ها در بازی، قیمت این توکن نیز بیشتر می شود.


بررسی ویژگی های اکسی ها به چه صورت است:


هر اکسی دارای چهار ویژگی می باشد که به صورت زیر هستند:

  1. HP : این ویژگی همان جان اکسی می باشد که مشخص کننده ی میزان خساراتی است که اکسی می تواند در آن بازی تحمل کند تا شکست نخورد.
  2. Morale: این ویژگی هم همان روحیه ی اکسی و جنگجو است که موجب افزایش شانس ضربات در شرایط بحرانی می شود. از همه مهم تر این ویژگی، امکان رفتن به آخرین ایستگاه را متحمل تر کرده و تعداد ضربات را در مرحله زیادتر می کند.
  3. Skill: ویژگی مهارت در بازی بلاکچینی در صورتی موجب افزایش میزان ضربات در بازی می شود که اکسی چندین کارت را به صورت همزمان و یا ترکیبی بازی کند.
  4. Speed: سرعت در بازی بلاکچینی AXIE INFINITY به عنوان تعیین کننده ی ترتیب یا نوبت اکسی ها جهت بازی کردن می باشد. در این راستا اول اکسی ها خیلی با سرعت به هم حمله می کنند و زمانی که دو اکسی در حمله از سرعت برابری برخوردار باشند، نحوه ی حمله ی آن ها به صورت زیر مشخص می شود:

سرعت بالا بیشتر از HP پایین بوده و این دو ویژگی بیشتر از مهارت بالا حساب می شود و تمامی این موارد از روحیه ی جنگجویی بالاتر است

تمامی این ویژگی ها به دو عامل اصلی نژاد اکسی و اعضای بدن آن مربوط هستند. بدن هر یک از اکسی های موجود در بازی بلاکچینی AXIE INFINITY دارای 6 عضو بوده که شامل چشم ها و گوش ها و شاخ و دهن و پشت و دم می باشد. شاخ و پشت و دم و دهان هر اکسی در میدان رقابت تعیین کننده ی این است که اکسی ها می توانند از کدام کارت ها استفاده نمایند.


بررسی نژاد های مختلف اکسی های موجود در بازی بلاکچینی :


اکسی هایی که در بازی بلاکچینی AXIE INFINITY  هستند دارای نه نژاد متفاوت و گوناگونی هستند که شش مورد از آن ها به عنوان نژاد اصلی بوده و سه مورد دیگر نژاد ترکیبی هستند. نژاد های اصلی شامل موارد زیر می باشند:

  1. آبزیان: این اکسی عملکرد بالاتری در مقابل حشره و جانور دارد ولی از گیاه و خزنده عملکرد پایین تری دارد.
  2. حیوانات چهارپا: این هیولاها در برابر گیاه و خزنده از عملکرد بالاتری برخوردار هستند ولی از پرنده ها و آبزیان ضعیف تر می باشند.
  3. پرنده ها: این نژاد از هیولاهای بازی بلاکچینی AXIE INFINITY عملکرد بالاتری را از حشره ها و جانوران دارد. در صورتی که در برابر گیاهان و خزنده ها بسیار ضعیف است.
  4. حشرات: هیولاهای حشره در برابر گیاهان و خزنده ها از عملکرد بالاتری برخوردار هستند ولی علمکرد آن ها در مقابل پرنده و آبزیان بسیار ضعیف است.
  5. گیاهان: گیاهان در برابر هیولاهای پرنده و آبزیان از عملکرد بالاتری برخوردار بوده ولی در برابر حشره ها و جانوران ضعیف تر می باشد.
  6. خزندگان: هیولای خزنده در برابر پرنده و آبزیان بسیار قوی تر عمل می کند ولی در برابر حشرات و جانوران از عملکرد ضعیف تری برخوردار هستند.
اکسی اینفینیتی

نژاد های ترکیبی اکسی های موجود در بازی بلاکچینی به صورت زیر هستند:

  1. MECH: این نژاد حاصل تولید مثل دو تا اکسی نژاد اصلی حشره و حیوان چهارپا است.
  2. DAWN: این نژاد ترکیبی نیز حاصل تولید مثل دو تا اکسی نژاد اصلی گیاه و پرنده است.
  3. DUSK: این نژاد ترکیبی نیز از تولید مثل دو اکسی نژاد اصلی و خالص خزنده با آبزی حاصل می شود.

در همین راستا ذکر این موضوع از قاعده مستثنی نمی باشد که در بازی بلاکچینی AXIE INFINITY هر اکسی تنها می تواند هفت بار تولید مثل نماید و همین قابلیت موجب کنترل جمعیت اکسی ها در طول بازی می شود


بازی اکسی اینفینیتی به چه صورت کار می کند:


همان گونه که قبلا به این موضوع اشاره شد، بازی بلاکچینی AXIE INFINITY یک بازی مبتنی بر ماجراجویی است و دارای چندین لایه ی استراتژی تاکتیکی است. روند این بازی همانند سایر بازی ها از قبیل پوکمون و یا بازی کریپتوکیتیز برای کسب درآمد بوده که حول اکسی هایی که کاربران آن ها را خریداری کرده و بزرگ می کنند می چرخد. هر یک از اکسی ها و یا هیولاهای دیجیتالی دارای برخی مهارت ها و قدرت های منحصر به فردی هستند. برای این که وارد این بازی بلاکچینی شوید بایستی در ابتدا یک تیمی را که متشکل از سه هیولای اکسی است تشکیل دهد. در حال حاضر نرخی که برای هر اکسی بالغ در نظر گرفته شده است نزدیک به یک دهم تا دو دهم ETH می باشد.

. به وسیله ی توسعه دهندگان این بازی در ژانویه ی  سال 2021 یک برنامه ی بورسیه در بازی بلاکچینی AXIE INFINITY راه اندازی شد که کاربرانی که دارای اکسی ها هستند، امکان این را دارند که با اجازه دادن به کاربران و بازیکن های دیگر، عوض پارک کردن اکسی های خود و یا نگهداری آن ها در کلکسیون هایشان، نهایت استفاده را از آن ها داشته باشند. همین امر موجب می شود تا بازیکنانی که دسترسی زیادی به بازی ندارد و سرمایه لازم را جهت ورود به بازی ندارد، با استفاده از اکسی های این بازیکنان وارد بازی بلاکچینی شده و کسب درآمد نمایند.

اکسی اینفینیتی

بررسی روش های دیگر برای کسب توکن های SLP


بازیکنان با استفاده از گزینه ی ماجراجویی در PVE می توانند هیولاهای خود را بزرگ تر کرده و به سطوح بالاتر ببرند. در این راستا می توانند اکسی ها را از نردبان بالا برده و تک تک آن ها را از سطوح متفاوت که RUIN  نام دارد عبور دهند. بعد از این که بازیکنان این مرحله را رد کردند می توانند با توجه به سطح و رتبه ای که دریافت می کنند، یک تا 20 توکن را تحت عنوان جایزه دریافت کنند.

از طرف دیگر کاربرانی که دارای اکسی هستند، تنها با بردن آن ها به حالت میدان رقابت، موجب مبارزه ی اکسی های خود با اکسی های دیگر کاربران شوند. و میزان توان و قدرت اکسی های خود را آزمایش کنند. با هر برد در این حالت، علاوه بر این که امتیاز آن ها در سیستم رقیب یابی بیشتر می شود، بلکه با توجه به رتبه ای که در این مرحله دریافت می کنند، حداکثر 12 توکن جایزه دریافت کنند.  علاوه بر روش های بالا، راهکارهای دیگر نیز برای کسب و دریافت توکن SLP وجود دارد که  یکی از دیگر روش های این کار،  تکمیل سفرهای اکتشافی روزانه است و روش دیگر آن، کسب توکن پیروزی در مراحل متفاوت حالت های ماجراجویی می باشد.

اکسی اینفینیتی

بررسی توکن اکسی اینفینیتی:


حداکثر عرضه ی توکن اکسی اینفینیتی، 270 میلیون واحد می باشد. در حال حاضر از این تعداد تعیین شده نزدیک به 61 میلیون واحد آم در حال گردش می باشد یعنی نزدیک به به بیست و سه درصد. نحوه ی اختصاص توکن اکسی اینفینیتی از کل عرضه ی ارز دیجیتال AXIE INFINITY به شرکت کننده ها در عرضه ی اولیه ی  IEO در لانچ پد باینس به صورت زیر است:

  1. 4 درصد برای فروش در مرحله ی فروش اختصاصی
  2. 2)     29 درصد برای پاداش استکینگ
  3. 3)     20 درصد برای کسب درآمد بازیکنان
  4. 4)     7 درصد برای مشاوران
  5. 5)     8 درصد برای تامین بودجه ی اکوسیستم

بر اساس برنامه ریزی های که برای این رمز ارز دیجیتالی در نظر گرفته شده است، تمام توکن های اکسی اینفینیتی که نزدیک به 270 میلیون واحد می باشد تا اوایل سال 2026 عرضه می شود و موجودی واحد ها به صفر می رسد.

این رمز ارز که یک توکن ERC-20 است، بر روی بلاکچین اتریوم در حال فعالیت می باشد و همین امر، امنیت آن را با الگوریتم اجماع اثبات کار شبکه ی اتریوم، تامین می کند. در ماه های اول سال 2021، تیم توسعه دهنده های بازی بلاکچینی AXIE INFINITY اعلام کردند که یک تصمیم جدیدی مبنی بر این که توکن های ان اف تی را مانند اکسی ها و سایر توکن های موجود در داخل بازی را از شبکه ی لوم به یک سایدچین جدید به نام رونین که بر روی بستر اتریوم می باشد انتقال دهد. سایدچین رونین کاملا سفارشی بوده و تنها برای این بازی در نظر گرفته شده است. این سایدچین به وسیله ی شرکت اسکای ماویز در حال ارتقا و توسعه می باشد و هدف اصلی طراحی آن پشتیبانی از تراکنش های آنی و کاهش کارمزدهای کم و کمک به مقیاس پذیر شدن اکسی اینفینیتی است.

اکسی اینفینیتی

ارز دیجیتال اکسی اینفینیتی را از کجا می توان تهیه کرد و در کجا بایستی ذخیره نمود

توکن اکسی اینفینیتی را برای بازی بلاکچینی AXIE INFINITY می توان از صرافی های ارز دیجیتال معروف و معتبری از قبیل باینس  و هوبی گلوبال و یونی سواپ و پولونیکس و اف تی ایکس و کراکن و … تهیه و خریداری نمود. از بین این همه صرافی شناخته شده، بیشتر حجم معاملاتی و داد و ستد این رمز ارز برای بازی بلاکچینی AXIE INFINITY  از صرافی باینس تهیه و خریداری می شود. اکسی اینفینیتی همان گونه که قبلا نیز به این موضوع چندین بار اشاره شد یک توکن ERC20 است. یعنی همه ی کیف پول های معتبر و شناخته شده که از اتریوم پشتیبانی می کنند، از این رمز ارز نیز پشتیبانی خواهند کرد. کیف پول هایی که از این ارز دیجیتال اکسی اینفینیتی پشتیبانی می کنند به شرح زیر هستند:

  1. کیف پول های تراست والت
  2. متا مسک

این کیف پول ها از جمله کیف پول های معروف و شناخته شده ای است که بسیار ایمن بوده و توکن اکسی بازی بلاکچینی AXIE INFINITY را می توان در آن ها ذخیره و مدیریت کرد. این بازی دارای مشوق های مختلفی برای بازی و کسب درآمد می باشد که بیشتر آن ها به وسیله ی کاربران در نظر گرفته شده اند. همین موضوع موجب می شود تا این بازی به یک بازی نمونه و عالی از بازی های موفق در حوزه ی بلاکچینی تبدیل شود. بازی بلاکچینی AXIE INFINITY با شرکت های بزرگ و هلدینگ های فناوری زیادی از قبیل یوبی سافت و سامسونگ و باینس و اچ تی سی و میکردائو همکاری می کند و همین امر به بازی کمک می کند تا بازیکنان بیشتری به این بازی دسترسی داشته باشند و خیلی زودتر از آن چیزی که انتظارش می رود مشهور شود. 

این پیام خطا فقط برای مدیران وردپرس قابل مشاهده است
There has been a problem with your Instagram Feed.
نام صرافی لینک ثبت نام با تخفیف

 

 

کوینکس

 

 

بای بیت

 

 

کوکوین

 

 

اوککس

 

 

کوین لوکالی

نام صرافی لینک ثبت نام

کوینکس

بای بیت

کوکوین

اوککس

کوین لوکالی

لازم به ذکر است که برای جلوگیری از مسدودی حساب، بهتر است از IP های خارج از ایران هنگام استفاده از صرافی ها استفاده نمایید

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments