آرن کریپتو – ارز دیجیتال و رمز ارز – اخبار، بررسی، تحلیل و آموزش ارز های دیجیتال و رمز ارز

معرفی ارز دیجیتال SAFEMOON

آخرین مطالب

اسم ارز دیجیتال SAFEMOON ، برگرفته از عبارت  ( Safely to the moon ) می باشد. این عبارت به افزایش بسیار زیاد قیمت ارز های دیجیتال اشاره می کند. پیش از این کاربران دوج کوین ( Dogecoin ) از این اصطلاح استفاده می کردند و حالاSafemoon   از آن استفاده می کند. این ارز با سایر ارز های شیبا، کیشو اینو و دوج کوین رقابت می کند.

ارز دیجیتال Safemoon ، ارزی مبتنی بر بلاک چین می باشد و همانند بیت کوین یک توکن غیر متمرکز متعلق به حوزه DeFi  است. DeFi  صورت اختصاری، Decentralized Finance  می باشد. دیفای در واقع سیستمی غیر متمرکز است که بدون واسطه قرار دادن بانک ها و موسسه های مالی، صرافی ها، کارگزاری ها و… ابزار های مالی ارائه می کند. این سیستم از قراردادهای هوشمندی مثل اتریوم در بلاک چین استفاده می کند. دگرگون کردن سیستم بانکداری سنتی هدف اصلی دیفای می باشد. در این طرح  قصد دارد با ایجاد شرایطی برای دریافت وام از شبکه های همتا به همتا بدون نیاز به وجود بانک های فیزیکی، انجام معاملات را ساده تر کند.

معرفی ارز دیجیتال  SAFEMOON

کار ارز دیجیتال سیف مون به چه صورت است؟


روش کار این ارز در معاملات به سه شکل است :

1. نقدینگی ها را جمع آوری می کند

2. پاداش استاتیک

3. سوزاندن توکن به صورت دستی

به جای سوختن مداوم توکن ها، سیف مون شرایطی فراهم کرده است به شکل کنترل شده به سوزاندن توکن ها اقدام می کند. بدین ترتیب سیف مون می تواند به کاربران خود پاداش بدهد و همچنین کاربران از زمان توکن سوزی با خبر می شوند. در پلتفرم سیف مون یک استخر نقدینگی به صورت خودکار وجود دارد. این استخر با فرآیند توکن سوزی ارتباط دارد.

با سوزاندن توکن ها به صورت دستی، ارزش توکن های موجود افزایش می یابد و بدین ترتیب صاحبان آن ها می توانند توکن ها را به مدت زمان بیشتری حفظ کنند.


 آینده ارز دیجیتالSafemoon  در بازار ارزها


اکثر ارز هایی که تازه وارد بازار می شوند، معمولا با مخالفت های زیادی رو به رو می شوند. سیف مون نیز از این قاعده مستثنی نیست. برخی از تحلیلگران بازار ارزهای دیجیتال، عنوان شت کوین را به سیف مون داده اند. با اینکه توسعه دهندگان رمز ارز سیف مون با نگاهی جاه طلبانه نسبت به آینده سیف مون، این ارز را وارد بازار کردند و پس از ارائه، قیمت آن به سرعت افزایش یافت؛ اما مدتی است که ارزش آن در بازار کاهش یافته است.

سیف مون هنوز در بازار ارز های دیجیتال، شناخته شده نیست اما این شرکت قصد دارد به قابلیت های خود توکن غیر مثلثی یعنی NFT را نیز بیفزاید و اسم خود را در بازار مطرح کند. در این صورت انتظار می رود که ارزش این ارز در آینده ای نه چندان دور به شکل چشمگیری افزایش پیدا کند.

با وجود همه این مسائل، سیف مون ویژگی های منحصر به فردی نیز دارد که آن را از دیگر ارز های دیجیتال حوزه دیفای متمایز می کند. در ادامه به بررسی ویژگی های ارز دیجیتال سیف مون اشاره شده است.


تفاوت ارز دیجیتال سیف مون و دیگر ارز های دیفای


همانطور که پیش تر اشاره کردیم، ارز دیجیتال سیف مون بر روی بلاک چین قرار دارد. این ارز هیچ گونه معاملات و یا موسسه های مالی را به عنوان میانجی قرار نداده است. طبق وایت پیپری که توسط توسعه دهندگان این ارز دیجیتال، ارائه شده است؛ تمرکز معاملات این ارز، بیشتر به شیوه غیر متمرکز خواهد بود.

سیف مون برای کاهش دادن نوسان های قیمت توکن ها در بازار، روشی ایجاد کرده است تا دارندگان اعتبار ها از فروش این توکن منصرف شوند. روش سیف مون به این صورت است که، برای سرمایه گذاری های طولانی مدت، پاداش در نظر گرفته می شود.توسعه دهندگان سیف مون برای سرمایه گذاران پاداش و برای فروشندگان این ارز، مجازات در نظر گرفته اند. در صورت فروش ارز توسط کاربران، در حدود 10 درصد از هزینه های فروش به عنوان مالیات از حساب آن ها کسر می شود و این مبلغ کسر شده به صورت پاداش به سرمایه گذاران تعلق می گیرد.  

سیستم پاداش دهی در کاهش فروش توکن ها موثر عمل کرده است و با این سیستم، سرمایه گذاران کمتر به فکر فروش توکن های خود هستند. چنین پروتکلی از افت قیمت ناگهانی توکن که ممکن است بخاطر فروش زیاد ارز دیجیتال در بازار رخ دهد، جلوگیری می کند.


چگونه می توان ارز دیجیتال سیف مون را خریداری کرد؟


صرافی های بزرگ ارز دیجیتال از این ارز پشتیبانی نمی کنند. اولین صرافی که از این ارز در لیست خود پشتیبانی کرد، پلتفرم غیر متمرکز پنکیک سواپ بود.

خرید سیف مون چندان هم سخت نیست؛ تنها تفاوت آن نسبت خرید به دیگر ارز های دیجیتال در این است که این ارز در صرافی های بزرگ موجود نیست. برای خرید این ارز می توانید کیف پول خود را به پلتفرم پنکیک سواپ متصل کنید و با استفاده از بایننس کوین، سیف مون خریداری کنید. 

توکن سیف مون علاوه بر پنکیک سواپ، در چندین صرافی دیگر هم موجود می باشد که در آن ها می توان با تتر، این توکن را خریداری کرد.


برنامه آینده توسعه دهندگان سیف مون


. انتشار اپلیکیشن، ارائه کیف پول برای ذخیره آن

2. طراحی بازی ویدیویی برای سیف مون

3. اقدام برای تاسیس کردن صرافی سیف مون

مواردی که به آن ها اشاره شد، تعدادی از برنامه های آینده تیم توسعه دهنده سیف مون می باشد. این برنامه در وب سایت رسمی سیف مون توسط توسعه دهندگان آن در ویدیویی به صورت زنده، اعلام شد. بسیاری از تحلیلگران بر این باورند هدف آن ها از بیان این موارد تنها بازارگرمی بوده است و وعده های آنان به حقیقت بدل نمی شود.


آینده سیف مون


باید در نظر داشته باشید، اگر چه به طور کلی ریسک سرمایه گذاری روی ارز های دیجیتال بسیار بالا است اما این مسئله در مورد بعضی از ارزها، پرخطر تر است.  سرمایه گذاری در سیف مون، یک سرمایه گذاری پر ریسک خواهد بود. این پلتفرم هیچ کاربرد موجهی ندارد و صرفا به پرطرفدار بودن و محبوبیت خودش در میان کاربران دنیای ارز های دیجیتال تکیه کرده است.

کلام آخر       

تنها زمان می تواند تعیین کند که توکن سیف مون با ارزش خواهد شد یا خیر. در کنار سیف مون، توکن های با ارزش و معتبری مثل دوج کوین، شیبا و… وجود دارد که اعتبار آن ها تضمین شده است و هر کدام از این ارزها می توانند گزینه مناسب تری برای سرمایه گذاری باشند.

این پیام خطا فقط برای مدیران وردپرس قابل مشاهده است
There has been a problem with your Instagram Feed.
نام صرافی لینک ثبت نام با تخفیف

 

 

کوینکس

 

 

بای بیت

 

 

کوکوین

 

 

اوککس

 

 

کوین لوکالی

نام صرافی لینک ثبت نام

کوینکس

بای بیت

کوکوین

اوککس

کوین لوکالی

لازم به ذکر است که برای جلوگیری از مسدودی حساب، بهتر است از IP های خارج از ایران هنگام استفاده از صرافی ها استفاده نمایید

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments