آرن کریپتو – ارز دیجیتال و رمز ارز – اخبار، بررسی، تحلیل و آموزش ارز های دیجیتال و رمز ارز

سرمایه دو میلیارد دلاری در IPO

آخرین مطالب

بانک دیجیتال برزیلی، نو بانک Nubank، که توسط شرکت وارن بافت Berkshire Hathaway حمایت می شود، در حال برنامه ریزی برای عرضه اولیه عمومی (IPO) در نزدک است.

با توجه با گزارشی که توسط بلومبرگ در روز پنج شنبه منتشر شد، Nu Pagamentos SA که به Nubank نیز مشهور است، قصد دارد در بورس اوراق بهادر نزدک، یک عرضه اولیه بیش از دو میلیارد دلاری را راه اندازی کند.

شرکت Berkshire Hathaway، در ماه ژوئن 500 میلیون دلار در این بانک دیجیتالی (Nubank) سرمایه گذاری کرده است. این بانک بیش از 40 میلیون مشتری در آمریکای لاتین دارد.

ارزش این بانک بعد از جذب سرمایه که در اوایل سال 2019 انجام شد،به 10.4 میلیارد دلار رسید و بعد از سرمایه گذاری 500 میلیون دلاری شرکت وارن بافت (برکشایر) ارزش این بانک در ماه ژوئن به 30 میلیارد دلار رسید. با توجه به گفته های مردم نو بانک قصد دارد ارزش خود را به بیش از 40 میلیارد دلار برساند.

وارن بافت زمان خیلی زیادی از مخالفان سرسخت بیت کوین بود و معتقد بود که این بازار هیچ ثباتی ندارد. ولی حالا بر روی بانک Nu Pagamentos SA سرمایه گذاری کرده است. این بانک از حامیان بیت کوین است. گفته می شود وارن بافت در حال پذیرش این بازار است.

اگر ارزش نو بانک به بیش از 40 میلیارد دلار برسد، این بانک می تواند به دومین موسسه مالی ارزشمندی که در آمریکای لاتین وجود دارد، تبدیل شود. در حال حاضر Itau Unibanco Holding با ارزش 55 میلیارد دلار ارزشمند ترین بانک برزیل است، و بعد از آن Banco Bradesco SA با ارزش حدود 41 میلیارد دلار است.

از جمله بانک هایی که در این عرضه اولیه عمومی سهام خود را به فروش می رسانند می توان Morgan Stanley، Group AG
Goldman Sachs Group Inc و Citigroup Inc را نام برد.

این پیام خطا فقط برای مدیران وردپرس قابل مشاهده است
There has been a problem with your Instagram Feed.
نام صرافی لینک ثبت نام با تخفیف

 

 

کوینکس

 

 

بای بیت

 

 

کوکوین

 

 

اوککس

 

 

کوین لوکالی

نام صرافی لینک ثبت نام

کوینکس

بای بیت

کوکوین

اوککس

کوین لوکالی

لازم به ذکر است که برای جلوگیری از مسدودی حساب، بهتر است از IP های خارج از ایران هنگام استفاده از صرافی ها استفاده نمایید

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments