آرن کریپتو – ارز دیجیتال و رمز ارز – اخبار، بررسی، تحلیل و آموزش ارز های دیجیتال و رمز ارز

آیا بورس آمریکا بر بیت کوین تاثیر گذار هست یا خیر؟

آخرین مطالب

در سال 2009 که بیت کوین متولد شد، سالی بود که بورس آمریکا، روند صعودی خود را شروع کرد و تا کنون هم ادامه داشته است. اما همیشه عواملی وجود دارند که باعث روند نزولی بازار شوند، و اخیرا هم این عوامل بیشتر شده اند.

با شرایط کنونی که کرونا وجود دارد، سهام بازار آمریکا که از طرف دولت این کشور پشتیبانی می شود، در حال افزایش است. اما اگر پشتیبانی های دولت تمام شود؛ باید منتظر سقوط بورس آمریکا باشیم؟

اگر بورس ایالات متحده سقوط کند، برای بیت کوین اتفاق خوش آیندی نیست. اگر چنین شود، می توان فهمید که ارتباط قوی ای بین بیت کوین و بازار سهام آمریکا وجود دارد.

بورس آمریکا

چقدر احتمال سقوط وجود دارد؟


اگر رمز ارزها را در نظر نگیریم، احتمال نزولی شدن بازار سهام افزایش میابد. نرخ تورم سهام آمریکا در ماه ژوئن، بیشتر از حد انتضار دولت بوده، و همینطور دولت اوراق قرضه بیشتری توزیع کرده و به بدهی های خود افروده است؛ و حالا می خواهد سقف بدهی های دولت را افزایش دهد.

ولی با توجه به آمار ها، نیازی به ترمیم بازار سهام نیست. زیرا اکثر سرمایه گذار ها می خواهند که بر روی بازار رمز ارز ها، سرمایه گذاری کنند. حتی بانک مرکزی فدرال هم قبلا هشدار داده بود که علاقه سرمایه گذاران به بازار رمز ارز ها و میم کوین ها بیشتر شده است.

بنیانگذار شرکت خدمات غیر انتفاعی بلاکچین (hi)، شان راچ معتقد است نارضایتی عموم مردم از سیستم بانکداری قدیمی و سابقه ارز های فیات، باعث می شود که مردم به سمت پول دیجیتالی که توسط هیچ دولت و نهادی کنترل نمی شود، جذب شوند.

بورس بازاری هست که توسط دولت کنترل می شود و عملکرد های دولت، بر روی آن تاثیر گذار هست. این دلیل باعث می شود تا سرمایه گذاران به سمت پول دیجیتال غیر متمرکز (بیت کوین) روی بیاورند و در این بازار سرمایه گذاری کنند.

این پیام خطا فقط برای مدیران وردپرس قابل مشاهده است
There has been a problem with your Instagram Feed.
نام صرافی لینک ثبت نام با تخفیف

 

 

کوینکس

 

 

بای بیت

 

 

کوکوین

 

 

اوککس

 

 

کوین لوکالی

نام صرافی لینک ثبت نام

کوینکس

بای بیت

کوکوین

اوککس

کوین لوکالی

لازم به ذکر است که برای جلوگیری از مسدودی حساب، بهتر است از IP های خارج از ایران هنگام استفاده از صرافی ها استفاده نمایید

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments