آرن کریپتو – ارز دیجیتال و رمز ارز – اخبار، بررسی، تحلیل و آموزش ارز های دیجیتال و رمز ارز

معرفی صرافی غیر متمرکز سوشی سواپ sushi swap

آخرین مطالب

دنیای ارزهای دیجیتال این روزها بین مردم در سراسر جهان محبوبیت زیادی پیدا کرده است . طبیعتاً در داخل کشور ما نیز فعالان اقتصادی تمایل زیادی دارند با این بازار آشنا شوند و از سودهای کلانی که در این بازار می‌توان به دست آورد بی نصیب نمانند. برای اینکه در دنیای ارزهای دیجیتال موفق شوید باید ابتدا این بازار و هر چیزی که پیرامون آن وجود دارد را به خوبی بشناسیم و امکان کار کردن با آنها را داشته باشیم.  یکی از اولین چیزهایی که شما در بازار نیاز دارید با آن به صورت کاملاً تخصصی آشنا شوید صرافی های ارز دیجیتال می باشد. صرافی های ارز دیجیتال هم به صورت متمرکز و هم به صورت غیر متمرکز وجود دارند. یکی از مهمترین صرافی های غیرمتمرکز در این بازارها سوشی سواپ است. sushi Swap در سال ۲۰۲۰ خلق شده است اما اطلاعات دقیقی از ایجاد کنندگان آن وجود ندارد. در مورد این صرافی خوب است بدانید که به نوعی آنرا نسخه تغییر یافته یونی سواپ می‌دانند. یونی سواپ صرافی ارز دیجیتال غیر متمرکز بوده است که بر روی بلاکچین اتریوم فعالیت می کرده است. تفاوت مهمی که sushi Swap با دیگر صرافی های قدیمی بازار رمز ارزها دارد این است که کاربران را به عنوان تامین کنندگان نقدی درنظر می گیرد. این در حالی است که صرافی های قدیمی مثل بایننس عملاً خودشان بازارسازی می کردند اما سوشی سواپ اقدام به این کار نمی کند. این صرافی در ازای اینکه کاربران تامین کنندگان نقدینگی مورد نیاز آن هستند به آنها توکن پاداش می دهد. اگر علاقه دارید وارد بازار ارز های دیجیتال شوید پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید و در مورد سوشی سواپ اطلاعات خودتان را افزایش دهید تا دید بهتری در مورد این بازار پیدا کنید.

معرفی صرافی غیر متمرکز سوشی سواپ sushi Swap

نحوه کار کردن با صرافی سوشی سواپ چگونه است؟


شیوه فعالیت در صرافی سوشی سواپ چندان سخت نیست و نگرانی از این بابت نداشته باشید. به ویژه اگر قبلاً با صرافی یونی سواپ کار کرده‌اید خیالتان راحت باشد که به آسانی می‌توانید کار با صرافی سوشی سواپ را نیز یاد بگیرید.  البته اگر این تجربه را هم ندارید چندان نگران نباشید آموزش و مطالعه کوتاه مدت می تواند تمام آن چیزی که لازم است را در مورد این صرافی در اختیار شما قرار دهد. زمانی که قرار است با این صرافی کار کنید حتماً باید به کیف پول اتریوم اتصال پیدا کرده باشید. در حقیقت شما باید یک کیف پول اتریومی برای خودتان ایجاد کنید و پس از اینکه کیف پول را ایجاد کردیم آن را به پلتفرم  sushi Swap خودتان متصل کنید. زمانی که این کار را انجام دهید امکان معامله کردن را برای خودتان فراهم نموده اید. توجه داشته باشید که سوشی سواپ از چندین مجموعه دارایی تشکیل شده است و نحوه تشکیل آن به گونه ای بوده است که از یک بازار ساز خودکار ایجاد گردیده است. ضمناً هر استخر این صرافی شامل دو دارایی برای شما است. وجود بازار ساز خودکار باعث می شود نوعی قرارداد هوشمند از نسبت دارایی شما تشکیل شود. این نسبت برای تعیین قیمت در هر مجموعه تعیین کننده است.


آشنایی با مزایای سوشی سواپ


  1. احراز هویت: زمانی که از صرافی استفاده میکنید اولین مزیتی که این کار برای شما دارد این است که هیچگونه مرحله احراز هویتی را نباید پشت سر بگذارید. این در حالی است که تقریباً تمام صرافی های موجود در سراسر جهان برای کاربران خودشان مراحل احراز هویت در نظر می‌گیرد. دقت کنید بحث عدم احراز هویت برای ایرانیان اهمیت بیشتری هم دارد.
  2. امنیت: امنیت sushi Swap نسبتاً در سطح خوبی قرار دارد. در مقایسه با بسیاری دیگر از صرافی‌ها که متاسفانه معمولاً حساب‌های کاربران با مسدود سازی و هک روبه‌رو می‌شوند در این صرافی شما کمتر با این موضوع برخورد می‌کنید و در آرامش و امنیت بیشتری می توانید به معاملات خودتان بپردازید.
  3. مدیریت دارایی: یکی از نکات مهم دیگری که در مورد این پلتفرم باید بدانید این است که شما مدیریت راحت تر و در عین حال کامل تری بر روی تمام اموال و دارایی های خودتان خواهید داشت. صرافی سوشی سواپ تمام امکانات لازم را در این زمینه در اختیار شما قرار می دهد. 
  4. پاداش: اگر دقت کرده باشید در خلال مطلب گفتیم که این صرافی به کاربران خودش توکن می دهد. در حقیقت این توکن ها پاداش هایی هستند که به دلیل فعالیت در استخرهای این صرافی کاربران می‌توانند دریافت کرده و از آنها استفاده کنند.

معایب سوشی سواپ ها


  • پشتیبانی رمزارز ها: متاسفانه یکی از بزرگترین معایبی که این صرافی ارزهای دیجیتال دارد و بسیار بزرگی هم محسوب می شود مسئله پشتیبانی آن از ارز های دیجیتال می باشد. sushi Swap تنها این امکان را دارد که از تعداد محدودی رمز ارزها پشتیبانی کند و این نقطه ضعف بزرگی محسوب می شود. معمولاً کاربران علاقه دارد با صرافیهای همکاری داشته باشند که دامنه پشتیبانی آنها از رمز ارزها بسیار وسیع باشد.
  • حجم معاملات: یکی دیگر از بزرگترین مشکلات این صرافی حجم معاملاتی است که در آن می‌توان انجام داد. شما در صرافی سوشی سواپ تنها این امکان را دارید که معاملات را در حجم محدودی انجام دهید. این موضوع معمولاً زمانی که بازار در نقاط چرخش قرار دارد و ممکن است شما قصد معامله تمام ارزهای خودتان را داشته باشید قطعاً کار شما را سخت خواهد کرد.
  • ابزار تحلیل ضعیف: امروزه بسیاری از صرافی های ارز دیجیتال در کنار خدمات معاملاتی که در اختیار کاربران خودشان قرار می دهند سعی می‌کنند برخی از ابزارهای تحلیل تکنیکال را برای کاربران فراهم کند که یکی از مهمترین آنها حد سود و ضرر است. اما متاسفانه صرافی سوشی سواپ در این زمینه نتوانسته امکانات لازم را برای کاربران خود ایجاد کند و این هم یکی دیگر از مهمترین معایب این صرافی است.
  • کارمزد: معمولاً کاربران به دنبال صرافی هایی هستند که پایین ترین کارمزد را گرفته و بهترین خدمات را ارائه کند. اما متاسفانه این صرافی با وجود اینکه خدمات متوسطی در اختیار مخاطبان خودش قرار می‌دهد کارمزدهای بالایی از آنها دریافت می کند. این مورد یکی دیگر از معایب بزرگ این صرافی است که باعث شده کاربران زیادی به هیچ وجه برای معامله ارزهای دیجیتال به سمت این صرافی نیایند.

وام در سوشی سواپ


یکی از ویژگی‌های جالب توجهی که سوشی سواپ دارد و برای بسیاری از کاربران می‌توانند مفید هم باشد این است که هم امکان وام گرفتن در این پلتفرم ارزهای دیجیتال وجود دارد و همین امکان برقرار است که شما به دیگران وام بدهید. البته برای اینکه با این موضوع بیشتر آشنا شوید و مسئله برایتان بهتر جا بیفتد باید در ادامه ما را همراهی کنید:

  • بنتو باکس: یکی از امکاناتی که با استفاده از آن شما می توانید در صرافی sushi Swap سپرده گذاری کنید بنتو باکس است. اگر شما نقدینگی بنتو باکس را تامین کنید از کارمزدی که مصرف‌کنندگان این نقدینگی پرداخت می کنند درآمد کسب می کنید از طریق همین سپرده در آینده می‌توانید وام دریافت نمایید.
  • کاشی: کاشی بر روی بنتو باکس ساخته شده است و این اختیار را به کاربران می دهد که با شخصی سازی از جفت توکن های موجود در پلتفرم سوشی سواپ وام بگیرم یا وام بدهند. کاشی یک ویژگی جالب و بی نظیر دارد و آن هم این است که بازار را ایزوله می‌کند.
  • نحوه وام گرفتن در سوشی سواپ: برای وام گرفتن در این پلتفرم شما ابتدا باید مقدار وثیقه ای که برای دریافت توکن مشخص شده است را سپرده گذاری کنید. برای این کار باید به قسمت Borrow بروید و در آنجا ابتدا مقدار وثیقه و سپس مقداری که قصد قرض گرفتن آن را دارید وارد نمایید. با وارد کردن میزان سپرده برنامه برای شما مشخص می‌کند تا چه میزان میتوانید توکن وام بگیرید. هر زمان قصد داشتید توکن های وام گرفته شده را برگردانید کافی است مجدداً به قسمت Borrow بروید و در تب Repay  مقدار توکنی که قصد بازگردانی آن را دارید وارد کنید و آن را ثبت نمایید.
  • نحوه وام دادن در سوشی سواپ: اولین نکته‌ای که باید دقت داشته باشید این است که شما به ازای هر میزان پولی که قرض بدهید در این پلتفرم سود دریافت خواهید کرد. توکن هایی که شما به دیگران  قرض می دهید معمولاً برای موارد گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرد. برای اینکه توکن های خودتان را در جهت وام دادن ثبت کنید کافی است به قسمت lending بروید. در آنجا تمامی اطلاعات لازم برای وام دادن مشخص شده است و شما می توانید جفت توکن ها و وثیقه مورد نیاز آنها را مشاهده کنید. در این بخش شما می توانید وثیقه مورد نظر را تعیین کرده و در نهایت دکمه Deposit را انتخاب نمایید. داشته باشید پول های تان را از قسمت وام دادن خارج کنید تنها کافی است توکن های خودتان و میزان سودی که کسب کرده اید را وارد کنید و در نهایت Withdraw را کلیک نمایید.

اتصال کیف پول به صرافی sushi Swap


اگر دقت کرده باشید در ابتدای مطلب هم گفتیم که برای کار با این صرافی حتماً باید کیف پول ارز دیجیتال ایجاد کنید. البته این موضوع محدود به sushi Swap  نیست و تمام صرافی های غیرمتمرکز ارزهای دیجیتال نیاز به کیف پول دارد . شما باید کیف پول ایجاد شده را به صرافی لینک کنید و برای اینکه این کار را انجام دهید در ادامه توضیحاتی را خدمت شما بیان خواهیم کرد:

  • اولین مرحله ای که برای انجام این کار باید پشت سر بگذارید، وارد شدن به سایت صرافی غیر متمرکز سوشی سواپ است.
  • پس از ورود به وبسایت این صرافی شما باید روی گزینه Enter App که در نوار بالایی و پایین وب سایت قرار دارد کلیک کنید.
  • در مرحله بعدی شما باید گزینه Connect To A Wallet را که در دو قسمت سایت قابل مشاهده می باشد انتخاب نمایید.
  • پس از انتخاب Connect To A Wallet شما با چند کیف پول مواجه خواهید شد که تنها این کیف پول ها توسط سوشی سواپ پشتیبانی می شوند. شما باید در این قسمت کیف پول مد نظر خودتان را انتخاب کنید.
  • بعد از اینکه کیف پول را انتخاب کردید از طرف آن برای شما پیامی ارسال خواهد شد. به محض مشاهده پیام شما باید روی گزینه Next کلیک کنید.
  • بعد از پشت سر گذاشتن تمام این مراحل شما با پنجره رو به رو خواهید شد که تنها کافی است گزینه اتصال را در آن انتخاب نمایید و عمل از مراحل اتصال کیف پول و صرافی را به انتها برسانید. زمانی که کارتان تمام شد می توانید در نوار بالای وب سایت مشاهده کنید که کیف پول انتخابی شما و صرافی سوشی سواپ به هم اتصال پیدا کرده‌اند.

آیا صرافی سوشی سواپ برای ما مفید است؟


وقتی قرار است بررسی کنید یک صرافی ارز دیجیتال برای شما مفید میباشد یا خیر اول از همه باید نگاه خودتان به بازار را مد نظر قرار دهید. اما در کنار اینکه نگاه خودتان به بازار را مورد توجه قرار می دهید در مورد نقشه راه چنین صرافی هایی هم اطلاعاتی داشته باشید بد نیست. با وجود این که از تشکیل این صرافی مدت زمان زیادی نمی گذرد اما سوشی سواپ یک هدف بسیار بزرگ دارد. این پلتفرم قصد دارد در آینده بهترین DEX در دنیای ارزهای دیجیتال باشد. شاید تصور رسیدن به این هدف با توجه به شرایطی که فعلاً این صرافی غیر متمرکز دارد کمی عجیب باشد اما اگر به پیشرفت هایی که در همین مدت کوتاه sushi Swap  داشته است نگاهی بیندازیم متوجه می‌شویم که این صرافی قابلیت رسیدن به آن را دارد. شاید روزی که این پلتفرم ارزهای دیجیتال به هدف خودش برسد نحوه ورود و استفاده از امکانات آن مثل امروز نباشد. در ضمن به این نکته هم توجه داشته باشید که این پلتفرم در همین مدت کوتاه بارها و بارها به روزرسانی های متعدد روی بخش‌های مختلف خود انجام داده است و امکانات مورد نیاز را بهبود بخشیده است. بهترین کار برای اینکه تصمیم بگیرید از این پلتفرم استفاده کنید یا نکنید این است که شخصاً شرایط آن را و آینده ای که در انتظار این پلتفرم است را تحلیل کنید. مطمئن باشید بررسی شخصی شما نتایج بهتری را در آینده برای شما خواهد داشت. شما می توانید از اطلاعات موجود در وب سایت اینترنتی ما نیز برای  تحلیل کامل این صرافی ارزهای دیجیتال استفاده کنید. کارشناسان ما هم برای پاسخ دادن به سوالات شما در خدمتتان هستند.

این پیام خطا فقط برای مدیران وردپرس قابل مشاهده است
There has been a problem with your Instagram Feed.
نام صرافی لینک ثبت نام با تخفیف

 

 

کوینکس

 

 

بای بیت

 

 

کوکوین

 

 

اوککس

 

 

کوین لوکالی

نام صرافی لینک ثبت نام

کوینکس

بای بیت

کوکوین

اوککس

کوین لوکالی

لازم به ذکر است که برای جلوگیری از مسدودی حساب، بهتر است از IP های خارج از ایران هنگام استفاده از صرافی ها استفاده نمایید

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments