آرن کریپتو – ارز دیجیتال و رمز ارز – اخبار، بررسی، تحلیل و آموزش ارز های دیجیتال و رمز ارز

تاریخچه ی پیدایش ارز دیجیتال BSV

آخرین مطالب

ارز دیجیتال فوق الذکر یکی از ارزهای دیجیتال است که در سال 2018 راه اندازی و معرفی شد. راه اندازی این ارز دیجیتال بر اساس یک فورک سخت بیت کوین کش رقم خورد. هدف اصلی این ارز در حال حاضر افزایش امنیت، کاهش هزینه های معاملات و افزایش رفاه برای ماینرها می باشد. رهبری ارز دیجیتال بیت کوین ساتوشی ویژن توسط تیم توسعه دهنده ی بیت کوین   SV انجام می شود. با وجود این که پس از معرفی ارز دیجیتال بی اس وی، در زمره ی سخت ترین فورک های ارز دیجیتال قرار گرفت ولی پس از گذشت زمان کمی توانست بسیار رشد کند و جایگاه خود را در بین ارزهای دیجیتال ارتقا دهد.

ارز دیجیتال bsv

ذخیره سازی ارز دیجیتال BSV بر روی والت های مخصوص

همان طور که احتمالا می دانید؛ ارزهای دیجیتال را باید بر روی یک سری کیف پول های (والت) مخصوص ذخیره و نگهداری کنیم. هر ارز دیجیتالی کیف پول مخصوص به خود را دارد. البته در این بین برخی از کیف پول ها از چند ارز دیجیتال پشتیبانی می کنند. در این پاراگراف کیف پول های مخصوص ارز دیجیتال بیت کوین ساتوشی ویژن را مورد بررسی و ارزیابی قرار می دهیم:

  1. کیف پول Atomic Wallet: کیف پول مذکور از جمله کیف پول های سخت افزاری است که برای ذخیره سازی ارز دیجیتال مورد بحث در این مقاله مناسب می باشد. این کیف پول از نوع دسکتاپ است و قابلیت نصب بر روی سیستم عامل مک، لینوکس و ویندوز را دارد. هم چنین این کیف پول از آن دسته کیف پول هایی است که از سایر ارزهای دیجیتال نیز پشتیبانی می کند. این کیف پول دارای مزیت هایی زیادی است که از جمله مزایای این کیف پول می توان به حفظ هویت کاربران و امنیت بالای شبکه اشاره کرد. در این راستا فرایند تمرکز زدایی رو به بهبود رفت.
  2. کیف پول Hand Cash: کیف پول مزبور فقط مختص به ارز دیجیتال BSV می باشد و از سایر ارزها پشتیبانی و حمایت نمی کند. این کیف پول از نوع کیف پول های نرم افزاری است که بر روی اندروید و IOS قابل نصب است. با استفاده از این کیف پول می توان از طریق حساب کاربری گوگل از اطلاعات موجود در کیف پول، پشتیبان گیری کرد و بکاپ گرفت.
  3. کیف پول Electrum SV: کیف پول Electrum SV یکی از انواع کیف پول های سخت افزاری است که فقط ارز دیجیتال بیت کوین ساتوشی ویژن را ساپورت و حمایت می کند. سرعت این کیف بالا بوده و برای استفاده ی کاربران حرفه ای گزینه ی بسیار مناسبی می باشد. با استفاده از این کیف پول کاربر می تواند حساب خود را به صورت کامل در اختیار داشته باشد. این کیف پول یک والت دسکتاپی است که از سیستم عامل های ویندوز، مک و لینوکس پشتیبانی می کند. هم چنین این کیف پول توسط والت های Keep Key، Ledger و Trezor نیز ساپورت می شود. امنیت این والت بسیار بالا می باشد چرا که می توان کلیدهای خصوصی خود را در دستگاه ذخیره کرد.
  4. کیف پول Block chain: این کیف پول یکی از پر طرفدارترین کیف پول های ارز دیجیتال می باشد که در سال 2011 معرفی شد. کیف پول بلاک چین چند پلتفرمی است و هم از طریق دستگاه های رایانه و هم از طریق تلفن های همراه قابل استفاده می باشد. تا کنون بیشتر از 33 میلیون کاربر از این کیف پول استفاده کرده اند و هم اکنون نیز از مخاطبان آن هستند.
  5. کیف پول Edge: این کیف پول از کیف پول های نرم افزاری ارزهای دیجیتال می باشد که فقط در تلفن های همراه قابل استفاده هستند. کیف پول Edge علاوه بر پشتیبانی از ارز دیجیتال BSV از 21 ارز دیجیتال دیگر نیز حمایت می کند. ابتدا کیف پول مزبور با نام Airbitz در سال 2014 راه اندازی شد؛ در نهایت در سال 2018 نیز این کیف پول با نام فعلی اش مجدد معرفی و راه اندازی شد.
  6. کیف پول Cent Bee: کیف پول سنت بی، یک کیف پول نرم افزاری است که فقط بر روی تلفن های همراه نصب می شود. این کیف پول قابلیت نصب بر روی سیستم های اندروید و IOS را دارد که از جمله بهترین کیف پول های موجود برای ذخیره ی ارز ساتوشی می باشد.
  7. کیف پول Coinomi: کیف پول مذکور یعنی کیف پول کوینومی در سال 2014 راه اندازی شد. این کیف پول تا به حال یعنی پس از گذشت حدودا 7 سال از زمان شروع به کار آن، می تواند بیش از 380 ارز دیجیتال را پشتیبانی کند! بله درست شنیدید؛ 380 ارز دیجیتال. این رقم نشان دهنده ی این است که کیف پول فوق الذکر از قابلیت های بسیار زیادی بهره مند است. هم چنین می توان دریافت که تعداد ارزهای دیجیتال موجود در این کره ی خاکی بسیار بیشتر و فراتر از آن چیزی است که ما فکرش را می کنیم.
  8. کیف پول Exodus: این کیف پول نیز یک کیف پول نرم افزاری است که در رایانه و گوشی تلفن همراه قابل نصب و استفاده است و تمامی سیستم های لینوکس، مک و ویندوز را پشتیبانی می کند. کیف پول نام برده شده علاوه بر ارز ساتوشی از ارزهای دیگری نیز پشتیبانی به عمل می آورد.
  9. کیف پول Guarda: کار کردن با این کیف پول بسیار ساده بوده و در تلفن همراه و رایانه نیز قابل اجراست. هم چنین این کیف پول علاوه بر حمایت از ساتوشی از چندین ارز دیجیتال دیگر نیز حمایت و پشتیبانی می کند.

ارزش جهانی و سهم بازار بیت کوین ساتوشی ویژن

شما حق دارید که به عنوان سرمایه گذار از ارزش جهانی و سهم بازار دیجیتال ارز مورد نظر خود مطلع باشید و سپس با آرامش خاطر و اطمینان به معامله در این زمینه بپردازید. به همین سبب تصمیم گرفتیم که اطلاعاتی را در این خصوص برای شما بزرگواران ارائه دهیم.

    ارزش بازار جهانی ارز دیجیتال بیت کوین SV برابر با 3.43 میلیارد دلار می باشد که رقم قابل توجهی است. به اطلاع می رسانیم که ارز دیجیتال مورد بحث در رتبه ی 55 ارزهای دیجیتال قرار دارد و دارای سهم 0.11 درصدی از حجم کل بازار می باشد. با وجود این که این ارز حدود 3 سال است به بازار آمده ولی رشد خوبی داشته است. این تلنگر بسیار خوبی است برای سرمایه گذاران جدید و هم چنین ارزهای دیجیتال نوظهور. ارزهایی که کمتر از یک سال است به بازار آمده اند و مسلما مثل ارز ساتوشی ویژن به چنین پیشرفتی خواهند رسید. وظیفه ی ما شفاف سازی شما دوستان عزیز در این زمینه است؛ به امید این که بتوانید بهترین تصمیم را اتخاذ کنید و موفق شوید.

هر واحد ارز ساتوشی ویژن برابر با 181.64 دلار، با محاسبه ی نرخ تتر 27862 تومان معادل 5061089 می باشد و در بازار معامله می شود. هم چنین حجم مبادلات روزانه ی این ارز 293.44 میلیون دلار است. لازم به ذکر است که بالاترین نرخ صعودی و رشد این ارز در تاریخ 27 فروردین 1400 (16 آپریل 2021) برابر 490.15 دلار بوده است. بنابراین سرمایه گذاران همیشه باید گوش به زنگ و هوشیار باشند تا در چنین مواقعی بتوانند از موقعیت به نحو احسن استفاده کنند.  به طور کلی تعداد واحدهای در گردش ساتوشی ویژن 18.89 میلیون و تعداد کل واحدهای ارز دیجیتال مزبور 21 میلیون است.

همان طور که مستحضرید برای انجام معاملات ارزی باید از طریق صرافی های معتبر اقدام کنید. در حال حاضر فعال ترین صرافی که می توانید در آن مبادلات ارز دیجیتال BSV را انجام دهید؛ صرافی Bit Asset می باشد که حجم معاملات روزانه ی آن 49.1% درصد است.

تاریخچه ی پیدایش ارز دیجیتال BSV

ویژگی های کار با ارز دیجیتال بی اس وی

کشور مبدا این ارز دیجیتال آمریکا بوده است. در خصوص بنیان گذاران این ارز باید بگوییم که کریگ رایت تاجر استرالیایی مدعی شده بود که ساتوشی ناکوموتو می باشد. اساس کار ارزهای دیجیتال بلاک چین ها هستند. رده ی تکنولوژی بلاک چین ارز دیجیتال ساتوشی ویژن نسل اول است و زمان تراکنش برای هر بلاک حدود 5 دقیقه می باشد که سرعت قابل قبول و بالایی است. لذا برای کاربران حرفه ای ارزهای دیجیتال بسیار مناسب است. تعداد تراکنش در هر ثانیه حدود 20 تراکنش می باشد که تقریبا 2 برابر سرعت تراکنش ارز دیجیتال بیت کوین است.

از دیگر مشخصات کار کردن با این ارز این است که مقیاس پذیری ارز دیجیتال مزبور پایین می باشد. قابلیت استخراج برای این ارز فراهم شده است که روش استخراج، ماینر ایسیک می باشد. سایز بلاک های استفاده شده در ساتوشی 128 مگابایت است که در مقایسه با سایز 32 مگابایتی کوین کش، بسیار بزرگ تر و مقیاس پذیر می باشد .

مزایا و معایب کار کردن با ساتوشی

کارمزد تراکنش ها در این شبکه بسیار پایین تر از سایر ارزهاست. هم چنین سرعت بالای تراکنش در هر ثانیه مزیت دیگری است که ارز دیجیتال BSV دارد. اما هر چیز خوبی در کنار مزایایی که دارد ممکن است دارای عیب هایی نیز باشد. یکی از عیوب این ارز دیجیتال این است که از قراردادهای هوشمند حمایت و پشتیبانی نمی کند . حجم مبادلات و کمبود تراکنش ها نیز یکی از عیوب کار با این ارز دیجیتال است که البته شاید این دلیلی بر سرعت بالای تراکنش ها در هر ثانیه باشد.

ارز دیجیتال bsv

نحوه ی فروش ارز دیجیتال

    فرایند فروش ارزهای دیجیتال نیز مانند فرایند خرید آن هاست. فرض کنید می خواهید رمز ارز دیجیتال BSV خود را بفروشید. ابتدا باید به صرافی مراجعه کنید که از ارز شما پشتیبانی می کنند که در پاراگراف های قبلی بیان کردیم. انتخاب یک صرافی مطمئن و ایمن در روند فروش شما بسیار موثر می باشد. اگر از صرافی های آنلاین خارجی برای فروش ارز دیجیتال خود استفاده کنید؛ کارمزد کمتری را نسبت به صرافی های داخلی پرداخت خواهید کرد . در نهایت خدمتتان عرض می کنیم که این ارز با توجه به الگوریتم ساختاری اش قابلیت استخراج دارد. برای استخراج سود این ارز باید یک استخراج کننده Asic  تهیه کنید. هم چنین در نظر داشته باشید که علاوه بر خرید ماینر Asic  باید متحمل هزینه های برق مصرفی و نرخ هش ماینر را نیز در نظر بگیرید.

این پیام خطا فقط برای مدیران وردپرس قابل مشاهده است
There has been a problem with your Instagram Feed.
نام صرافی لینک ثبت نام با تخفیف

 

 

کوینکس

 

 

بای بیت

 

 

کوکوین

 

 

اوککس

 

 

کوین لوکالی

نام صرافی لینک ثبت نام

کوینکس

بای بیت

کوکوین

اوککس

کوین لوکالی

لازم به ذکر است که برای جلوگیری از مسدودی حساب، بهتر است از IP های خارج از ایران هنگام استفاده از صرافی ها استفاده نمایید

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments