آرن کریپتو – ارز دیجیتال و رمز ارز – اخبار، بررسی، تحلیل و آموزش ارز های دیجیتال و رمز ارز

معرفی ارز دیجیتال WAVES

آخرین مطالب

    امروزه با گسترش و افزایش تعداد ارزهای دیجیتال و بازار کار و فعالیت آن ها، بسیاری از افراد به سرمایه گذاری در این ارزها متمایل شده اند. با بررسی ارزهای دیجیتال مختلف مشاهده می شود که ارزهای نوظهور در ابتدا قیمت کمی داشته اند سپس با پیشرفت و توسعه ی آن ها و محبوبیت فزاینده شان، پس از گذشت چند سال، قیمت های نجومی را به خود اختصاص دادند. این می تواند یک تلنگر برای افراد عامه باشد که روی ارزهای دیجیتال در حد توان خود سرمایه گذاری کنند. ارز دیجیتال WAVES یکی از ارزهای دیجیتالی است که جای پیشرفت و کار خوبی دارد.

    در ادامه به بررسی ارز دیجیتال ویوز (WAVES) چیست؟، آرن کریپتو مجموعه ای قابل اعتماد در حوزه ی کریپتو کارنسی، تاریخچه و پیدایش ارز دیجیتال WAVES، سهم بازار جهانی ارز ویوز، نحوه ی خرید و فروش و مبادله ی ارز دیجیتال ویوز و کیف پول های حمایت کننده از ارز دیجیتال ویوز می پردازیم. با ما همراه باشید.

معرفی ارز دیجیتال WAVES

ارز دیجیتال ویوز (WAVES) چیست؟

شاید بدانید که اساس و اصول کار ارزهای دیجیتال بر پایه ی بلاک چین ها می باشد. ارز دیجیتال ویوز نیز یک پلتفرمی است که بر پایه ی بلاک چین های غیر متمرکز کار می کند و هر کاربر می تواند در آن توکن سفارشی خود را بسازد. صرافی دیجیتال غیر متمرکز DEX که از این پلتفرم پشتیبانی به عمل می آورد؛ محلی است برای معامله و مبادله ی توکن سفارشی ساخته شده و سایر توکن های موجود در پلتفرم مزبور. در ادامه لازم است بگوییم که ارز دیجیتال ویوز، از ایده ی کوین های رنگارنگ (Colored Coins) استفاده می کند. هم چنین می توان گفت ایده ی توکن های سفارشی را از از بلاک چین NXT گرفته است که با تکامل و انعطاف بیشتر آن را به فعالان حوزه ی ارزهای دیجیتال ارائه داده است. به عبارتی در پلتفرم ارز دیجیتال WAVES امکان مبادله ی هرگونه دارایی در قالب توکن فراهم می باشد. یکی دیگر از ویژگی هایی که پلتفرم ویوز را منحصر به فرد کرده است؛ ساده سازی آن است. به طور مثال بسیاری از قابلیت های پلتفرم اتریوم با نصب پلاگین هایی در پلتفرم ویوز نیز قابل اجراست.

تاریخچه و پیدایش ارز دیجیتال WAVES

طرح ابتدایی ارز دیجیتال ویوز در سال 2016 توسط ساشا ایوانف ((Sasha Ivanov پیشنهاد شد. وی ابتدا صرافی کوینومت (Coinomat) را پایه ریزی و اجرا کرده بود. این پروژه فعالیت خود را با پیش فروش سکه در آوریل و می همان سال آغاز کرد که با جمع آوری سرمایه ی 16 میلیون دلاری همراه بود. برای ایجاد و آغاز هر پروژه ای لازم است تا افرادی مبتکر و با علم کافی نسبت به کار مورد نظر، با یکدیگر توافق و همکاری داشته باشند. از این رو بسیاری از افراد این تیم در گذشته در پروژه ی NXT با یکدیگر آشنایی داشته و همکار بوده اند. حال این که چرا آن ها از ان ایکس تی خارج شده و ویوز را پایه ریزی کردند این بود که عرضه ی اولیه ی سکه در NXT ضعیف انجام می شد. هم چنین جابجایی در تیم های توسعه دهنده و تصمیم های چالش برانگیز در امر توسعه و گسترش، آن ها را به خروج از NXT واداشت.

    ایجاد پروژه ی جدید با فورک از NXT انجام نگرفت و موسسان پلتفرم WAVES تصمیم داشتند همه چیز را از ابتدا بسازند. در پلتفرم ویوز تصمیم بر این بود که این شبکه با پول های فیات ادغام شود و این مهم ترین تفاوت این شبکه با سایر شبکه ها بود. لازم به ذکر است که پلتفرم ارز دیجیتال WAVES با شرکت دیلویت در زمینه های مختلفی همکاری هایی داشته است. برخی از این همکاری ها عبارتند از: 1- ارائه ی خدمات عرضه ی اولیه ی سکه 2- سازمان سپرد گذاری مرکز اوراق بهادار مسکو- روسیه برای ساخت پلتفرم بلاک چینی جهت توزیع دارایی های دیجیتال

ارز دیجیتال ویوز

سهم بازار جهانی ارز ویوز

ارزش جهانی این ارز دیجیتال حدود 2.27 میلیارد دلار می باشد. کریپتو کارنسی مزبور در رتبه ی 66 بازار بورس دیجیتال قرار دارد و این نسبت به تعداد کل ارزهای دیجیتال که بیش از 500 نوع می باشند؛ جایگاه قابل قبولی است و نشان از محبوبیت این ارز دیجیتال دارد. هر واحد ارز دیجیتال ویوز دارای قیمتی برابر 21.3 دلار با احتساب نرخ تتر 28965 تومان معادل 617034 تومان می باشد و در بازار دیجیتال معامله و مبادله می گردد. لازم به ذکر است که حجم مبادلات روزانه ی این ارز حدود 152.72 میلیون دلار می باشد. بالاترین قیمت این ارز دیجیتال در تاریخ 14 اردیبهشت 1400 معادل 4 می 2021 برابر 40.88 دلار بوده است که بهترین زمان برای فروش و یا مبادله با ارزهای رده بالاتر بوده است. البته فروش به این معنا که سود به دست آمده را تبدیل به مال کرد؛ به طور مثال اتومبیل، زمین، آپارتمان و چیزهایی از این قبیل خرید که پولتان از دست نرود. البته تمامی این ها کارهای ریسکی هستند و برای انجام چنین کارهایی باید  اولا علم کافی نسبت به بازار بورس داشت؛ ثانیا قدرت ریسک پذیری خود را بالا ببرید.

    تعداد واحدهای در گردش ارز دیجیتال WAVES ، 106.71 میلیون می باشد که تعداد کل واحدهای آن برابر 106.71 میلیون است. این ارز دیجیتال از جمله معدود ارزهای دیجیتالی است که تعداد کل واحدهای ارز در گردش بازار می باشد که همین امر باعث تمایز این پلتفرم با سایر پلتفرم ها می شود.

نحوه ی خرید و فروش و مبادله ی ارز دیجیتال ویوز

برای خرید و مبادله ی ارزهای دیجیتال لازم است تا به صرافی های دیجیتال داخلی و یا خارجی مراجعه کنید. ذکر این نکته در این جا خالی از لطف نیست که برای فروش ارزهای دیجیتال خود بهتر است از صرافی های خارجی استفاده کنید؛ چرا که نسبت به صرافی های داخلی کارمزد کمتری را از دارایی های شما کسر می کند. در ادامه به معرفی صرافی هایی می پردازیم که خرید ارز دیجیتال ویوز در آن ها به صورت نقدی یا اسپات (Spot) انجام می گیرد.

  1. صرافی بایننس (Binance): این صرافی دارای سهم روزانه ی 16.4 درصدی معاملات ارزی ویوز در بستر خود می باشد. این صرافی به کاربران خود اجازه می دهد که رمز ارز ویوز را با بهره گیری از تتر، بیت کوین، اتریوم، BUSD، دلار آمریکا و BNB در بازار خریداری کنند. هم اکنون قیمت خرید رمز ارز ویوز در صرافی مذکور از 31.31 تا 31.34 متغیر و نوسانی است.
  2. صرافی هوبی گلوبال (Huobi Global): کاربران این صرافی نیز می توانند با بهره گیری از رمز ارزهای تتر، اتریوم و بیت کوین، رمز ارز ویوز را به صورت نقدی خریداری کنند. با استفاده از بیت کوین برای خرید ارز ویوز باید مبلغ 31.29 دلار بپردازید. در صورتی که اگر از رمز ارز اتریوم برای خرید استفاده کنید باید برای هر واحد ارز دیجیتال WAVES مبلغ 31.33 دلار هزینه کنید. برای خرید رمز ارز ویوز با استفاده از ارز تتر نیز باید 31.30 دلار پرداخت نمایید.
  3. صرافی Bithumb: این صرافی فقط از ارزهای دیجیتال WAVES و KRW پشتیبانی می کند. بنابراین می توانید برای خرید ویوز از ارز دیجیتال KRW استفاده کنید که در این صورت باید برای هر واحد ارز ویوز مبلغی معادل 31.96 دلار پرداخت نمایید.
  4. صرافی کوکوین (Kucoin): این صرافی که فعالیت ایرانیان در آن بلامانع و بدون مشکل است با استفاده از IP ایران می توان وارد آن شد و در آن به انجام معاملات و مبادلات ارزی پرداخت. خرید رمز ارز ویوز با استفاده از رمز ارزهای تتر و بیت کوین نیز برای کاربران فراهم شده است.
  5. صرافی کراکن (Kraken): برای خرید ارز دیجیتال ویوز در این صرافی به ارزهای فیات یورو، ارزهای دیجیتال XBT و یا اتریوم و دلار آمریکا نیاز دارید. قیمت رمز ارز ویوز در صرافی مزبور بین 31.11 تا 39 متغیر می باشد.
  6. صرافی io: این صرافی نیز مانند چندین صرافی قبل برای خرید رمز ارز دیجیتال WAVES به رمز ارزهای بیت کوین و تتر نیاز دارد. در صورت استفاده از رمز ارز تتر باید برای هر واحد ارز ویوز 31.28 دلار و در صورت استفاده از رمز ارز بیت کوین 31.25 دلار برای خرید ارز ویوز باید پرداخت کنید.
  7. اوکی اکسچنج (OKEX): این صرافی نیز از ارز دیجیتال ویوز حمایت می کند. برای خرید هر واحد از این ارز با بهره گیری از ارز دیجیتال بیت کوین باید 29 دلار هزینه نمایید. در صورتی که از ارز استیبل کوین تتر استفاده کردید؛ برای خرید هر واحد ویوز باید 31.31 دلار پرداخت کنید.
  8. صرافی ویوز اکسچنج (Waves Exchange): کاربران این صرافی می توانند با استفاده از رمز ارزهای دیجیتال USDN، USDT، USDC و بیت کوین اقدام به خرید رمز ارز ویوز در بازار اسپات نمایند.
  9. صرافی کوینکس (Coin Ex): این صرافی یکی از صرافی های بین المللی و شناخته شده است که فعالیت ایرانیان با توجه به تحریم های موجود در آن بدون محدودیت است. این صرافی که دارای اپلیکیشن اختصاصی است؛ زبان فارسی را به زبان های خود افزوده است. در این صورت کاربران فارسی زبان، راحت تر می توانند در این اپلیکیشن و صرافی فعالیت کنند. خرید ارز دیجیتال WAVES در بازار اسپات در این صرافی با استفاده از رمز ارز تتر با پرداخت 3.26 دلار انجام می شود.
ارز دیجیتال ویوز

کیف پول های حمایت کننده از ارز دیجیتال ویوز

    پس از خرید هر ارز دیجیتال از صرافی مربوطه بهتر است برای حفظ امنیت دارایی خود (خصوصا اگر ارزش آن بالاست) از کیف پول های سخت افزاری ایمن استفاده کنید. حتی انتقال ارزهای دیجیتال خریداری شده به کیف پول های نرم افزاری بسیار بهتر از این است که دارایی خود را در صرافی مربوطه نگهداری کنید. چرا که بارها دیده شده است که صرافی های مختلف هک شده و تمام دارایی های افراد سرمایه گذار سرقت شده است. بنابراین برای جلوگیری از چنین امری  بهتر است توصیه  ی ما را حتما عملی کنید. در ادامه به بررسی انواع کیف پول های حمایت کننده از ارز دیجیتال WAVES می پردازیم.

  1. کیف پول لجر نانو اس (Ledger Nano S): این کیف پول که از معروف ترین ها و محبوب ترین های بازار ارز دیجیتال است از رمز ارز ویوز نیز حمایت می کند. امنیت بالای کیف پول های سخت افزاری باعث شده است تا قیمت بالاتری نسبت به کیف پول های نرم افزاری داشته باشند.
  2. کیف پول ترزور (Trezor): این کیف پول نیز یکی از کیف پول های سخت افزاری است که از ارز ویوز حمایت کرده و امنیت بالایی دارد. کیف پول های سخت افزاری با استفاده از یک سیم رابط به لپ تاپ یا کامپیوتر متصل می شوند و اطلاعات و دارایی های شما را نمایش می دهند.
  3. کیف پول نرم افزاری اتمیک (Atomic): کیف پول مزبور از جمله کیف پول های نرم افزاری است که در تلفن همراه و رایانه قابل بارگذاری و نصب است که از رمز ارز ویوز نیز پشتیبانی می کند.
  4. کیف پول نرم افزاری کوینومی (Coinomi): یکی دیگر از کیف پول های نرم افزاری حمایت کننده از ارز ویوز این کیف پول می باشد.
این پیام خطا فقط برای مدیران وردپرس قابل مشاهده است
There has been a problem with your Instagram Feed.
نام صرافی لینک ثبت نام با تخفیف

 

 

کوینکس

 

 

بای بیت

 

 

کوکوین

 

 

اوککس

 

 

کوین لوکالی

نام صرافی لینک ثبت نام

کوینکس

بای بیت

کوکوین

اوککس

کوین لوکالی

لازم به ذکر است که برای جلوگیری از مسدودی حساب، بهتر است از IP های خارج از ایران هنگام استفاده از صرافی ها استفاده نمایید

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments