آرن کریپتو – ارز دیجیتال و رمز ارز – اخبار، بررسی، تحلیل و آموزش ارز های دیجیتال و رمز ارز

معرفی ارز دیجیتال USDT

آخرین مطالب

به رمز ارز هایی که با هدف ثبات قیمت در بازار ایجاد شده اند و قیمت آنها ثابت و همیشه یک دلار می باشد استیبل کوین گفته می شود. استیبل کوین ها انواع مختلفی دارد و یکی از مهمترین آنها USDT است. به این استیبل کوین ارز دیجیتال تتر هم گفته می‌شود که معمولا مورد استقبال تریدرها و تجار قرار می گیرد. در حالت کلی افراد اگر قرار است ارزش سرمایه خودشان را حفظ کنند باید این استیبل کوین را خریداری نمایند. زمانی که قرار است این استیل کوین خریداری شود علاوه بر یک دلار ارزش ثابت آن که باید به صرافی پرداخت کردن همچنین کمیسیون جابجایی هم باید پرداخت شود. تتر یکی از با ثبات ترین ارز های دیجیتال است که در جایگاه بالایی هم از بازار رمز ارزها دیده می شود. استفاده از USDT برای کاربران همیشه ویژگی های مهمی دارد اما دو کاربرد معمولاً بیشتر مورد توجه واقع می شود. اینکه این ارز های دیجیتال در هنگام نوسانات شدید بازار در امان می‌مانند و ارزش خودشان را از دست نمی‌دهند. ویژگی دوم این است که شما می توانید این پول ها را به آسانی به صرافی ها یا کیف پول های دیگر به صورت دلار انتقال دهید. بسیاری از فعالان بازار ارزهای دیجیتال معمولاً هنگام نوسانات بزرگ بازار سرمایه بیت کوین خودشان را تبدیل به تتر می کنند با توجه به این که ارزش USDT همیشه ثابت است هنگام نوسانات بیت کوین سرمایه آنها تغییر چندانی نمی کند و دوباره آنها می توانند در قیمت های پایین بیت کوین های بیشتری خریداری کنند. در ادامه بیشتر با این ارز دیجیتال آشنا خواهیم شد. اگر علاقه دارید اطلاعات خودتان را درمورد دنیای رمز ارزها افزایش دهید پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنید. مطمئن باشید اطلاعات جالبی در مورد تتر کسب خواهید کرد.

معرفی ارز دیجیتال USDT

چرا همیشه قیمت USDT ثابت است؟


یکی از ویژگی های مهمی که تتر به عنوان اینکه ارز دیجیتال دارد این است که هنگام تولید آن به ازای هر واحدی از این رمز ارز   که تولید می شود یک دلار در ذخایر بانکی آمریکا حدس می گردد که به عنوان پشتوانه این ارز دیجیتال باشد. در حقیقت اگر 20 هزار USDT به بازار عرضه شود یعنی باید توجه داشت که ۲۰ هزار دلار پشتوانه برای آن در خزانه بانک آمریکا نگهداری می شود تا قیمت آن ثابت و یک دلار بماند. البته با این وجود باز هم در مورد این ارز دیجیتال همواره شک و شبهه های بسیاری وجود داشته است برخی از رقبا آن را به نداشتن پشتوانه کافی متهم کرده‌اند. با این حال نکته جالب این است که نه تنها بر خلاف بسیاری دیگر از رمز ارزها تولید این ارز کاهش پیدا نکرده و محدود نشده است که بر اساس تقاضای بازار امکان تولید USDT جدید وجود دارد. این ارز دیجیتال در ابتدای اینکه تولید شد بر روی یک لایه اومنی در بلاک چین بیت کوین توزیع گردید اما امروزه روی بلاکچین های دیگری مثل اتریوم، کش و ترون هم شما می توانید این ارز دیجیتال را در دسترس داشته باشید. در حقیقت امکان دسترسی به این ارز دیجیتال امروزه نسبت به گذشته آسان تر شده است و می توان آن را روی کیف پول های بیشتری ذخیره سازی کرد. شرکت تولید کننده این پول آیفینکس نام دارد. تمامی واحدهای تتر در این شرکت تولید شده و به وسیله صرافی‌های عرضه می‌شوند. البته در حال حاضر با توجه به اینکه معامله‌گران زیادی با این ارز کار می کنند شما می توانید آن را در صرافی های بیشماری پیدا کنید. ا نکته‌ای که در اینجا می‌توان گفت این است که با وجود معامله این ارز دیجیتال بر روی بلاک چین های بسیار زیاد اما توزیع ابتدایی آن کاملا متمرکز بوده و نمی‌شود آن را ارز دیجیتال غیر متمرکز دانست. در ادامه مطلب توضیحات بیشتری در مورد خرید و آشنایی با کیف پول های USDT خدمت شما بیان خواهیم کرد. سعی می‌کنیم تمامی نکاتی که خدمت شما بیان می کنیم کاملا کاربردی و مفید باشد پس شما را تا انتها همراهی کنید و اطلاعاتی که در اختیار شما قرار می دهیم استفاده بفرمایید.


شیوه خرید USDT


زمانی که قصد دارید USDT خریداری کنید اولین کاری که باید انجام دهید این است که یک صرافی ارز دیجیتال معتبر پیدا کنید. صرافی های ارز دیجیتال زیادی در فضای مجازی وجود دارند اما قطعاً همه آنها قابل اعتماد نیستند به ویژه این که قرار است یک معامله در آنها اتفاق بیفتد. پس در این زمینه دقت زیادی به خرج دهید . بعد از آنکه صرافی قابل اعتماد را پیدا کردید اگر ساکن کشورمان باشید معمولا دو راه برای خرید تتر پیش روی شما وجود دارد. راه اول این است که به صورت مستقیم از سایت های ایرانی و با پرداخت وجه رایج کشورمان اقدام به خرید USDT کنید. راه دیگری که برای شما وجود دارد این است که در صرافی های خارجی معتبر مثل بایننس نسبت به تبدیل بیت کوین یا سایر ارزهای دیجیتال خودتان به تتر اقدام کنید. برای اینکه وب سایت های ایرانی را در این زمینه پیدا کنید کار سختی نخواهد داشت. با جستجو کردن خرید USDT یا تتر در موتور های جستجوگر مثل گوگل به راحتی می توانید وب سایت‌های در این زمینه پیدا کنید. توجه داشته باشید که طبیعتاً در این وب سایت ها برای اینکه معاملات تجاری انجام دهید باید ثبت نام کنید و برای ثبت نام نیاز به راز هویت خواهید داشت. بعد از آن که مراحل ثبت نام را در این وبسایت پشت سر گذاشتیم می توانید با کارت پول بانکی خودتان اقدام به خرید و فروش تتر کنید. اما اگر قرار است از صرافی های خارجی برای تبدیل ارزهای دیجیتال خودتان استفاده کنید نکاتی را باید مد نظر قرار دهید. مهمترین نکته این است که توجه داشته باشید اکثر صرافی های خارجی به دلیل تحریم های بانکی که علیه کشور ما شده است به کاربران ایرانی اجازه فعالیت نمی‌دهند و در صورتی که کاربران بدون اجازه آنها در این صرافی‌ها فعالیت داشته باشند و صرافی متوجه شود حساب کاربری آنها مسدود می شود و تمامی اموال آنها بلوکه می گردد. یکی از راه هایی که برای انجام معامله در این صرافی ها بدون خطر مسدودی حساب برای شما وجود دارد استفاده از فیلتر شکن ها و ورود با آی پی های خارجی به این صرافی ها می باشد. البته باید توجه داشته باشید که همواره از طریق یک آی پی مشخص وارد حساب کاربری خودتان شوید و دقت داشته باشید که آی پی های مختلف باعث می شود صرافی روی شما حساسیت پیدا کند و حساب کاربری تان را مسدود نماید.

تتر

برای USDT چه کیف پول هایی وجود دارد؟


طبیعتاً با توجه به اینکه قرار است شما روی ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کنید برای ذخیره سازی آن ها نیاز به کیف پول دیجیتال دارید. USDT یکی از بهترین ارزهای دیجیتال از نظر دسترسی پذیری است. این ارز دیجیتال هم دسترس پذیری بالایی دارد و هم اینکه می توان آن را بر روی کیف پول های مختلف چه از لحاظ نرم افزاری و چه از لحاظ سخت افزاری ذخیره سازی کرده و یا نسبت به انتقال آن اقدام کرد. شما می توانید این پول ها را بر روی کیف پول رسمی اتریوم، کش و بیت کوین ذخیره سازی کنید. اما کیف پول های دیگری هم هستند که نرم افزاری بوده و برای ذخیره سازی USDT مناسب هستند. از جمله این کیف پول ها می توانیم به Myetherwallet، کوینومی، تراست والت و اتمیک والت اشاره کنیم. البته علاوه بر کیف پول های نرم افزاری که این جا اشاره کردیم کیف پول های سخت افزاری هم هستند که شما می توانید رمز ارز تتر را بر روی آنها ذخیره سازی کنید. از جمله مهمترین این کیف پول های سخت افزاری می توانیم به جر و ترزور اشاره کنیم. البته توجه داشته باشید که علاوه بر این نمونه‌هایی که ما خدمت شما بیان کردیم که پولهای بسیار دیگری هم هستند که شما می توانید از آنها استفاده کنید اما قبل از هر چیزی باید از اعتبار آنها اطمینان پیدا کنید. همواره توجه داشته باشید که پیش از استفاده از کیف پول ارز دیجیتال بهتر است نسبت به بکاپ‌گیری آن اقدام شود.به این دلیل روی این موضوع تاکید می‌کنیم که اگر هر اتفاقی برای کیف پول شما بیفتد و اطلاعات آن از بین برود شما می توانید با استفاده از نسخه پشتیبانی تمام دارایی های خودتان را بازگردانی کنید اما اگر نسبت به تهیه نسخه پشتیبان اقدام نکنید ممکن است بر اثر حذف کیف پول یا هر اتفاق دیگری تمام دارایی USDT خودتان را به راحتی از دست ندهید. حتماً روی این موضوع توجه داشته باشید و با اموال خودتان بازی نکنید.


قیمت USDT در جهان


همانطور که قبلا گفتیم به ازای هر واحد تتری که تولید می شود  ۱ دلار در خزانه بانک در آمریکا نگهداری می گردد که به عنوان پشتوانه این ارز در نظر گرفته می شود. این موضوع باعث می‌شود تا قیمت تتر همواره یک دلار باقی بماند. اما این صحبتی که کردیم این معنا ندارد که در تمام دنیا و در هر زمان و قیمت این رمز ارز همان یک دلار آمریکا باشد. مثلا ممکن است گاهی اوقات قیمت این رمز ارز بیشتر شده و مثلاً چیزی مانند 1.04 دلار شود. یا ممکن است قیمت این رمز ارز کاهش پیدا کرده و به 0.9 دلار برسد. در حقیقت همواره قیمت این رمز است در حاشیه یک دلار در حال نوسان می باشد و فاصله زیادی با آن نمی گیرد. افرادی که علاقه دارند از این رمز ارز درآمد کسب کنند باید به شدت تحلیلگران حرفه‌ای باشند که بتوانند نوسان‌های کوتاه‌مدت آن را پیدا کرده و از آنها درآمد کسب کنند. البته قیمت گذاری USDT در کشور ما قدری متفاوت است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

تتر

قیمت USDT در جهان


قیمت USDT در کشور ما نیز بر اساس دلار تعیین می گردد . این موضوع باعث می‌شود تا نوسان قیمت این رمز ارز در کشور ما بیشتر باشد چرا که نوسان قیمت دلار بسیار زیاد است .  البته عوامل دیگری هم بر قیمت تتر در بازار ایران تاثیرگذار هستند. مثلاً اینکه صرافی های داخلی به آسانی نمی توانند این رمز ارز را خریداری کنند و در بسیاری از شرایط صرفاً با سفارش گیری و قیمت های بسیار بالا برای مشتریان خودشان رمز ارز تتر را آماده می کنند. البته توجه داشته باشید که حتماً برای خرید این رمز ارزها از صرافی های داخلی خودمان نیز باید یک صرافی قابل اعتماد و مطمئن پیدا کنید و صرفاً به هر صرافی بی اعتباری برای معاملات مالی خودتان اعتماد نکنید.

تتر

آیفینکس از کجا درآمد کسب می‌کند؟


کاربران USDT همواره این سوال را دارند که شرکت تولید کننده این ارز دیجیتال درآمد خود را از کجا بدست می آورد. در مورد این موضوع خدمت شما بیان کنیم که درآمد قانونی شرکت آیفینکس یعنی شرکت تولید کننده رمز ارز تتر از دو طریق به دست می آید. اولین محل کسب درآمد این شرکت از طریق کارمزد های بیتفینکس است. بیتفینکس یک  صرافی ارز دیجیتال بوده که به عنوان یک پلتفرم برای دسترسی به طرح های جدید در اختیار کاربران قرار می‌گیرد . در این صرافی همچنین می توان به آسانی تتر را به دلار تبدیل کرد و البته یکی از راه های کسب درآمد شرکت آیفینکس همین موضوع است. اما راه دوم که برای کسب درآمد در مقابل این شرکت قرار دارد سود هایی است که از طریق پشتوانه ذخیره شده در حساب بانکی خود در آمریکا به دست می‌آورد. در حقیقت با تولیدات USDT که این شرکت دارد تا به امروز توانسته دلارهای زیادی را برای تتر های خودش در بانک‌های آمریکایی پشتوانه سازی کند و امروز می تواند به آسانی از این دلارها استفاده کنند یا سود آنها را به عنوان درآمد خودش محاسبه نماید. البته با توجه به آینده که تتر به عنوان یک ارز دیجیتال جدید در سطح دنیا دارد، میتوان گفت این شرکت در سال‌های آینده رشد درآمد جالب توجهی خواهد داشت و قطعاً درآمد که امروز کسب می کنند در مقابل درآمدی که در طول سالیان آینده به دست خواهند آورد، عددی محسوب نمی شود. البته این نکته را هم مد نظر قرار دهید که با وجود عمر کمی که USDT دارد اما تا به امروز حاشیه‌ها و جنجال های زیادی در مورد این رمز ارز به وجود آمدند که بسیاری از آنها البته موضوعات مهمی نبودند و به سرعت به وسیله شرکت تولید کننده این رمز ارز این جنجال‌ها خنثی شده اند.

این پیام خطا فقط برای مدیران وردپرس قابل مشاهده است
There has been a problem with your Instagram Feed.
نام صرافی لینک ثبت نام با تخفیف

 

 

کوینکس

 

 

بای بیت

 

 

کوکوین

 

 

اوککس

 

 

کوین لوکالی

نام صرافی لینک ثبت نام

کوینکس

بای بیت

کوکوین

اوککس

کوین لوکالی

لازم به ذکر است که برای جلوگیری از مسدودی حساب، بهتر است از IP های خارج از ایران هنگام استفاده از صرافی ها استفاده نمایید

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments