آرن کریپتو – ارز دیجیتال و رمز ارز – اخبار، بررسی، تحلیل و آموزش ارز های دیجیتال و رمز ارز

معرفی ارز دیجیتال CAKE

آخرین مطالب

پنکیک سواپ (PancakeSwap)، یک صرافی غیر متمرکز (Dex) می باشد. در صرافی های غیر متمرکز، می توانید  بدون داشتن حساب و واسطه، به صورت همتا به همتا معاملات ارز دیجیتال مورد نظرتان را انجام دهید. در حقیقت در صرافی های Dex، مرجعی برای کنترل وجود ندارد و این صرافی ها به شیوه غیر متمرکز اداره می شوند. در بین صرافی های غیر متمرکز، پنکیک سواپ یکی از پر طرفدارترین ها و بهترین نمونه ها می باشد. این صرافی در مجموعه هوشمند بایننس(BSC)  وجود دارد. با توجه به افزایش قیمت بسیار بالا آن در سال 2021، اکثر سرمایه گذاران به آن روی آوردند.

 دارندگان اعتبار CAKE، می توانند از سایر قابلیت های شبکه پنکیک سواپ استفاده کنند. از مزیت ها و ویژگی های پلتفرم پنکیک سواپ می توان به قابلیت استیکینگ و فارمینگ، قرعه کشی، قابلیت افزودن نقدینگی ها، عرضه اولیه فارمینگ (IFO) و بخش NFT اشاره کرد.

اعتبار پنکیک سواپ از نوع BEP20 می باشد و CAKE  نامیده می شود. پلتفرم این ارز در سپتامبر 2020 ایجاد شد و شروع به کار کرد. ارز دیجیتال CAKE، دارای استخر نقدینگی می باشد و کاربران می توانند از راه استیکینگ، یلد فارمینگ و وام دهی سود کسب کنند.

نحوه کار در صرافی پنکیک سواپ، مانند پلتفرم Uniswap و پلتفرم SushiSwap  می باشد.


معرفی ویژگی های ارز دیجیتال CAKE


به طور کلی برای استخراج کردن ارزهای دیجیتال به سخت افزار های بسیار قوی و با قدرت پردازش بالا نیاز است. با این همه این شرایط برای همه ارزها امکان پذیر نیست. ارز دیجیتال CAKE  را  بر خلاف سایر ارزها، نمی توان استخراج کرد و تنها راه بدست آوردن آن، این است که از صرافی ها خریداری شود.


کیف پول های مناسب برای ذخیره ارز دیجیتال CAKE


پنکیک سواپ برای ذخیره ارز دیجیتال CAKE، تعدادی کیف پول معرفی کرده است که همگی به مجموعه هوشمند بایننس متصل هستند. در ادامه به معرفی تعدادی از مهمترین و معتبرترین کیف پول های مناسب ذخیره و پشتیبانی از رمز ارز CAKE ، می پردازیم.

1. WalletConnect

این کیف پول را می توان بر روی کیف پول های موبایل ها نصب کرد. WalletConnect  به نوعی Open Source می باشد و قابلیت اتصال به صورت کاملا ایمن، به Dapp را دارد. لازم به تذکر است که این کیف پول، کلید خصوصی به اشتراک نمی گذارد.

2. TokenPocket

این کیف پول از کیف پول های چند زنجیره ای می باشد. کیف پول های چند زنجیره ای می توانند از تعدادی مختلفی ارز دیجیتال حمایت و پشتیبانی کنند. استفاده از این نوع کیف پول به شما این امکان را می دهد که همه رمز ارزهای خود را ذخیره کنید.

از دیگر کیف پول های مناسب می توان به MetaMask و Trust اشاره کرد.


صرافی هایی که از ارز دیجیتال CAKE پشتیبانی می کنند


معمولا با توجه به شرایط تحریم ها، کاربران ایرانی در معاملات و خرید و فروش رمز ارزها در صرافی های خارجی با مشکلاتی مواجه می شوند. حتی ممکن است حساب آن ها بلاک شود. بنابراین بهتر است پیش از سرمایه گذاری، شرایط صرافی مورد نظرتان را به خوبی بشناسید. 

بایننس (Binance) از جمله صرافی های خارجی هست که اغلب کاربران ایرانی از آن استفاده می کنند.  بایننس از ارز CAKE  هم پشتیبانی می کند و می توانید از آن برای معامله رمز ارز CAKE استفاده کنید.

به جز بایننس صرافی های دیگری که از این ارز حمایت می کنند، عبارتند از :

1. صرافی VCC

2. صرافی  CoinBene

3. صرافی  HitBTC

4. صرافی Hoo

5. صرافی BitMart

6. صرافی Bithumb Global

7. صرافی  CoinDCX

8. صرافی CoinEx


آینده و دورنمای ارز دیجیتال CAKE


مانند سایر ارزهای دیجیتال، این ارز هم با خطراتی رو به رو است. اما با توجه به اینکه صرافی هایی مثل بایننس، از این ارز حمایت می کنند؛ کاربران آن در حوزه هایی مثل Cefi و Defi امنیت دارند.

با توجه به سوابق این ارز از زمان عرضه، در سال 2020 قیمت این ارز بسیار پایین آمد اما قیمت آن در سال 2021 به طور چشمگیری افزایش پیدا کرد.

با توجه به اینکه حجم معاملات در میزان تقاضا ارز دیجیتال، تاثیر گذار است. هر چقدر معاملات در پلتفرم پنکیک سواپ افزایش پیدا کند؛ میزان تقاضا برای این ارز هم افزایش پیدا خواهد کرد. بدین ترتیب با وجود ویژگی های پلتفرم پنکیک سواپ مثل استیکینگ، فارمینگ و سایر ویژگی ها که پیش تر به آن ها اشاره کردیم، توجه بسیاری از کاربران و سرمایه گذاران به سمت این رمز ارز جلب شده است و کارشناسان بازار ارزهای دیجیتال نسبت به  آینده این ارز خوشبین هستند. 

سخن آخر

در حال حاضر پنکیک سواپ، بزرگترین و معتبرترین پروژه بازار ساز در بلاک چین بایننس است. این پروژه دارای امکانات و ویژگی های منحصر به فرد خود می باشد. با توسعه و پیشرفت بیشتر پنکیک سواپ، به نظر می رسد که این پلتفرم می تواند جایگاه بسیار خوبی در بازار ارزهای دیجیتال داشته باشد و این ارز می تواند گزینه ای مناسب برای سرمایه گذاری باشد.   

این پیام خطا فقط برای مدیران وردپرس قابل مشاهده است
There has been a problem with your Instagram Feed.
نام صرافی لینک ثبت نام با تخفیف

 

 

کوینکس

 

 

بای بیت

 

 

کوکوین

 

 

اوککس

 

 

کوین لوکالی

نام صرافی لینک ثبت نام

کوینکس

بای بیت

کوکوین

اوککس

کوین لوکالی

لازم به ذکر است که برای جلوگیری از مسدودی حساب، بهتر است از IP های خارج از ایران هنگام استفاده از صرافی ها استفاده نمایید

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments